Gå til innhold

Tapet eller strie?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har du sjekket hos fargehandlere da? Selv Byggmakker har slike bøker du kan bestille fra. Har du sett i dem? I butikkene er det som regel ikke så mye spennende. En del litt finere gardinbutikker kan også ha tapetbøker.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sjekket hos fargehandlere da? Selv Byggmakker har slike bøker du kan bestille fra. Har du sett i dem? I butikkene er det som regel ikke så mye spennende. En del litt finere gardinbutikker kan også ha tapetbøker.

Hilsen Lille meg

Ja jeg har sett dem, men fant ikke så mye. :-?

Hadde litt dårlig tid da, for de skulle stenge. Får ta meg en ny runde en annen dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det kan ta litt tid å se gjennom slike bøker, ja. Man må jo forestille seg hvordan det blir på veggen også. Anbefaler deg å få litt hjelp i butikken også. De skal jo vite mer hva som finnes, så dersom du sier at jeg liker denne tapeten, men uten blomstene (f.eks.) så bør de kunne finne frem noe som stemmer med dine ønsker.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dropp stria, og legg duk i stedet. Litt mer vrien å få til pent, men fordelen er at man evt kan sparkle og slipe over ujevnheter og uheldige skjøter mellom malingsstrøkene. Husk bare å flekke over sparkelen før neste strøk så du ikke får skjolder.

Nest best er en lavstruktur strie.

Jeg synes tapet er nydelig, men det skal litt til å ha en stue som er "grand" nok til å tåle det. Tapet skal være litt luksus.

Alternativet der, og det er slett ikke noe dårlig alternativ, er å gjøre som en nevnte tidligere; tapet på èn vegg og glatte, nøytrale vegger i harmonerende farge på resten av veggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest linhu

Da har vi kjøpt tapet. :)

Den er veldig fin, en farge som er litt ubestemmelig igrunnen, men det er både grønt og brunt i den tror jeg. Veldig lys og lekker da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...