Gå til innhold

Når er det greit å date igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske nylig kommet ut av et lengre forhold der vi faktisk hadde tenkt å gifte oss men, bryllupet ble avlyst.

Jeg har nå vært singel i 2 måneder og lurer på hva andre tenker om når det er greit å date igjen?

Om jeg eventuelt treffer en mann jeg blir hodestups forelsket i så kommer kanskje andre til å rynke på nesen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er vel hva du føler deg komfortabel med , enn hva alle andre tenker. Det finnes vel ikke noen fasitsvar på hvor tidlig som er for tidlig uansett, det vil jo være forskjellig fra person til person.

Føler du det er riktig for deg, så kjør på! Lykke til! :)

Skrevet

Hvis forholdet var omfattende, som det virker at det var, så ville jeg nok ventet litt mer enn 2 måneder. Jeg hadde nok rynket litt på nesen om en venninne av meg datet igjen så raskt etterpå.

Skrevet (endret)

Det viktigste er vel hva du føler deg komfortabel med , enn hva alle andre tenker.

Da ikke hvert individ bor i et vakum, men i et fellesskap, så har hva andre tenker noe å si.

Endret av cheezewizz
Skrevet

Når du føler deg klar og har du enda et godt forhold til eksen din så ville jeg tatt hensyn til når han var klar også.

• Liker 1
Skrevet

Når du har lyst? Jeg ble singel i januar, eksen flytta ut i begynnelsen av februar, begge begynte å date andre uti mars/april en gang. Vi hadde vært sammen i nesten ti år, men var veldig ferdig med hverandre og hadde et greit forhold etter bruddet. Kunne også snakke forholdsvis åpent om at vi datet andre. Ser vel at jeg har litt annen innstilling til hvem jeg dater og hva jeg vil nå når det har gått 8-9 måneder enn helt i begynnelsen, men det endrer seg jo uansett avhengig av andre ting i livet...

Anonym poster: 024b2974866770aa712359dcf211cca9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...