AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Vil bare dele med dere at jeg syns det er så fint at jeg endelig begynner å komme i kontakt med meg selv, og bli mer åpen for det åndelige. Etter en traumatisk episode har livet mitt blitt snudd på hodet, og jeg har forandret meg mye. Synet mitt på ting har også forandret seg, og jeg syns jeg har kommet ut på andre siden av episoden som et bedre menneske. For det første dømmer jeg ikke andre lenger. Det er kjempedeilig! Med en gang jeg sitter i samtale med noen som begynner å komme med negative kommentarer om andre mennesker, sier jeg enten i fra eller fjerner meg fra situasjonen. (Ja, dette har altså ikke med det åndelige å gjøre, men det er så deilig å ikke være fordømmende!). Jeg tåler ikke lenger at folk kommenterer andres utseende, klær osv. Jeg tenker ikke lenger "herregud, enn at hun gjorde det og det", men tenker og sier heller: huff, men det må være vondt for henne at det og det har skjedd henne, kanskje hun har det vanskelig osv. Uansett gidder jeg ikke bruke energien min på andres dårlige oppførsel lenger Men jeg merker plutselig min egen indre energi så godt. Sikkert fordi jeg har kommet så plass i meg selv og finner mer og mer roen i meg selv etter hvert. Kan kjenne at det strømmer energi fra hendene og føttene mine hele tiden. Jeg føler meg overgitt til universet og tar ikke ting så tungt lenger. Tenker at ting blir som de skal bli, og selv om jeg ikke greier å yte maks én dag så gjør ikke det meg til en dårlig person. Kjenner at jeg er en del av helheten som universet egentlig er, og føler meg mer i ett med naturen. Lytter til naturen på en helt annen måte. Har blitt mer stille, og i stedet for å bare legge merke til hva folk sier, legger jeg merke til energiene deres. Det er jo tross alt energiene våre som kommuniserer mest med hverandre, ikke kun det vi sier til hverandre I tillegg har jeg blitt mer og mer forutseende. Jeg vet at ting skal skje før de skjer. Veldig morsomt, jeg ønsker flere får oppleve dette Anonym poster: e448d4b022c788756f65dbb3423cfdfb 4
crystalcharm Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Aah, herlig :D Bra å se at andre er på samme vei som en sjøl, det er mange som opplever spirituell oppvåkning for tida virker det som! Vi er jo alle forbindet på en helt spesiel måte og vi er alle medlem av et større bilde enn vi noengang kan tenke oss til! Synd mange ikke forstår det enda, men vi er alle ett uansett om man er bevisst på det eller ei. Jeg begynte selv å våkne opp for noen år siden, nå er jeg en helt annerledes person, mye bedre person! Alt hendte av seg sjøl egentlig Og det er vel det som er meninga! Er ekstremt glad for det, gjør meg en bedre person for omverdnen. Men det er overveldende! Spesielt i en verdeb som denne, full av energi, dårlig energi, korrupsjon, urettferdighet. Akkurat det er vanskelig, men det gjør det spennende å være i live her og lære hvordan man skal takle dette. Men det føles godt uansett <3 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 hvordan kommer man seg dit? hadde vært gøy med litt veiledning og informasjon om hvordan man kan oppnå dette. Anonym poster: a3dd7e8bd26cafa244c1e4dd5ee5f35f 1
Cuckold Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Det du kjenner i hendene og føttene er antagelig midi-klorianer : http://no.wikipedia.org/wiki/Kraften La meg sitere: Kraften er et energifelt som omkranser alle levende individer i alle galakser i universet. Cellene i hvert individ inneholder levende mikroorganismer som kalles midi-klorianer. Disse cellene kan kommunisere med Kraften, men for at et individ skal kunne dra nytte av midi-klorianenes kontakt med Kraften, må individet lære seg å kommunisere med midi-klorianene. 3
crystalcharm Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 (endret) hvordan kommer man seg dit? hadde vært gøy med litt veiledning og informasjon om hvordan man kan oppnå dette. Anonym poster: a3dd7e8bd26cafa244c1e4dd5ee5f35f Meditasjon er ypperlig! Det å være mer spirituelt våken er ikke et mål, men en tilstand. Man slutter aldri å utvikle seg, selv etter døden, det er en lærdom, spesielt når vi lever her på jorda, det er den største opplevelsen for alle sjeler å være her akkurat nå. Det at du er interessert å lære mer så er du åpen for det, da hender det av seg selv og alle har tilgang til det, det har alltid vært der når vi er naturlige vesner. Spiritualitet handler ikke om å oppleve mer hokus pokus, det handler om å være så jordnær som mulig Endret 25. august 2012 av crystalcharm 1
jabx Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 Det du kjenner i hendene og føttene er antagelig midi-klorianer : http://no.wikipedia.org/wiki/Kraften La meg sitere: Kraften er et energifelt som omkranser alle levende individer i alle galakser i universet. Cellene i hvert individ inneholder levende mikroorganismer som kalles midi-klorianer. Disse cellene kan kommunisere med Kraften, men for at et individ skal kunne dra nytte av midi-klorianenes kontakt med Kraften, må individet lære seg å kommunisere med midi-klorianene. The Force is strong with this one... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå