Gå til innhold

Varm god vinterjakke, med fake pels?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser etter en god og varm og FIN vinterjakke. Jeg liker stilen til canada goose, parajumpers osv, vil ha en slik modell, med pels på hetten. Men jeg er imot ekte pels.

Finnes det egentlig noen VARME og FINE jakker der ute, som ikke har ekte pels?

Når jeg mener varme, så mener jeg med ekte dun osv.

Jeg gir snart opp...

Takk for hjelp! :)

Anonym poster: bfbc3fefa7d61c1181470ccc31c0fc02

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

imot pels? men det er ok med ekte dun!? :klo:

du vet at måten man får dette dunet på ikke er så veldig mye hyggeligere enn hvordan canada goose får tak i sin pels fra prærieulven på..? :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Bergans Lava Down Lady Jacket

Anonym poster: d6261fb9843b8816878e2ae90360cbbf

Gjest Badabing
Skrevet

Bergans har ikke kte pels i kanten, men bruker dun hvor fuglene kan ha blitt nappet levende.

Fjällraven har også uekte pels, de støtter ikke mulesing, og de har dun fra matvareindustrien i sine jakker.

Så hvis man vil ha den typen jakke, mest mulig etisk, ville jeg valgt Fjällräven.

Ellers kan du jo se etter jakker med tekstilfyll, de har sjelden ekte pelskant.

Gjest Fairydust
Skrevet (endret)

Jeg har en Fjällräven. :) Fantastisk god jakke, varm og behagelig.

Endret av Fairydust
Skrevet

Jeg har Fjällreven nuuk parka, og det er den eneste jakka som noen gang har holdt frysepinnen meg varm og god vinterstid. Anbefales. :)

Skrevet

Jeg var også ute etter en god og pen vinterjakke som kunne holde meg ordentlig varm. Jeg gikk for Bergans Tromsø Insulated Lady Parka. Den har dog ikke pels, men jeg skjønner ikke poenget med det heller. Været i Tromsø kan være ufattelig ustabilt til tider, men denne holder meg varm på kalde vinterdager og tørr på slapsete mildere dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...