AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Hei! Jeg får ikke kjæreste og jeg lurer på hva som er galt med meg. Jeg er veldig snill og får ofte høre at jeg er veldig søt og pen. Er egentlig veldig populær blant gutta. Om jeg møter en jeg liker veldig godt, som liker meg veldig godt, blir det aldri noe mer enn bare litt flørting. Jeg vener meg vel at gutter tar litt initiativ. At det er de som skal spørre om vi skal ta en kaffe etc, men det skjer aldri! Jeg tør ikke ta det skrittet selv. Anonym poster: 54109e486a229c5fe9b6b9466e467d51
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 du skriver vel grunnen her selv. du tør ikke ta skrittet å spørre selv. er nok ikke noe mer galt enn som så. Anonym poster: f8d1a86d86d213a34f51e7c9783de7f6 9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Ikke alltid det funker å ta skrittet selv heller. Jeg har prøvd i 5 år, men er fortsatt singel. Flørting og sex er greit, men ikke mer. Hvertfall ikke de jeg er interessert i.... Så nå har jeg lagt menn på hylla. Anonym poster: f129581339fd063f1f1c7fca8b6aa352 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Ikke alltid det funker å ta skrittet selv heller. Jeg har prøvd i 5 år, men er fortsatt singel. Flørting og sex er greit, men ikke mer. Hvertfall ikke de jeg er interessert i.... Så nå har jeg lagt menn på hylla. Anonym poster: f129581339fd063f1f1c7fca8b6aa352 Akkurat det samme her ja. De fleste vil bare pule. De som vil noe mer, er i et forhold allerede. Jeg gir opp jeg og. -TS Anonym poster: 54109e486a229c5fe9b6b9466e467d51
Krakonosj Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 (endret) Ikke alltid det funker å ta skrittet selv heller. Jeg har prøvd i 5 år, men er fortsatt singel. Flørting og sex er greit, men ikke mer. Hvertfall ikke de jeg er interessert i.... Så nå har jeg lagt menn på hylla. Det finnes en bruker her ved navn Cuckold. Hvis du søker opp innleggene hans når det gjelder kjønnsforskjeller på sjekkemarkedet, samt noe han kaller "prinsessesyndromet", tror jeg du vil få mange gode svar på det du lurer på. Kort fortalt går det ut på at sjekkemarkedet (når det gjelder flørting og tilfeldig sex) er kvinners marked, men det kan ikke overføres til "forholdsmarkedet". Derfor ender du opp som en av de millioner av kvinner rundt om kring i verden som har hatt det rimelig enkelt på flørtefronten, men som følgelig sitter og lurer på hvorfor de aldri får seg type når de jo er så populære blant menn sånn ellers. Endret 24. august 2012 av Krakonosj 3
Steinar40 Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 Det finnes en bruker her ved navn Cuckold. Hvis du søker opp innleggene hans når det gjelder kjønnsforskjeller på sjekkemarkedet, samt noe han kaller "prinsessesyndromet", tror jeg du vil få mange gode svar på det du lurer på. Kort fortalt går det ut på at sjekkemarkedet (når det gjelder flørting og tilfeldig sex) er kvinners marked, men det kan ikke overføres til "forholdsmarkedet". Derfor ender du opp som en av de millioner av kvinner rundt om kring i verden som har hatt det rimelig enkelt på flørtefronten, men som følgelig sitter og lurer på hvorfor de aldri får seg type når de jo er så populære blant menn sånn ellers. Eller så dreier deg seg om at disse kvinnfolka oppfører seg (alt)for billig. Noe som er mer sannsynlig. Ingen seriøs mann velger ei som han oppfatter å være ustabil og ikke til å stole på.
Krakonosj Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 (endret) Eller så dreier deg seg om at disse kvinnfolka oppfører seg (alt)for billig. Noe som er mer sannsynlig. Ingen seriøs mann velger ei som han oppfatter å være ustabil og ikke til å stole på. Det der blir for dumt. Du ville ha oppført deg akkurat like "billig" dersom du hadde muligheten til det. Dersom kvinner bare slang seg etter deg på byen (slik menn gjør etter damer), ville du garrantert ha benytta deg av det både titt og ofte. Det er alt for lett å sitte på sin høye hest når en uansett ikke har de samme mulighetene. Forøvrig er det menn som er billige på sexmarkedet, ikke damer. Damer puler over sitt eget nivå, noe som neppe kan betegnes som "billig". Menn, derimot, puler under sitt nivå, og det er billig det. Derav får man også denne skeive kjønnsfordelingen på sexmarkedet (hvor noen få menn har pult alt som er av damer), og som igjen fører til det Cuckold omtaler som "prinsessesyndromet". Men det handler mer om kvinners oppblåste selvbilde på relasjonsmarkedet (som en følge av konsekvent "overprising" på sexmarkedet), ikke at kvinner som har tilfeldig sex er billige. Problemet på sexmarkedet er tvert imot at kvinner ikke er billige nok, de forventer noen bedre enn seg selv (fordi de kan forvente det, for all del). Følgelig forventer de da også det samme på forholdsmarkedet (men på forholdsmarkedet fungerer det helt motsatt, der er det menn som puler over sitt eget nivå). Du kan altså beskylde kvinner for å ha et kollektivt oppblåst selvbilde på forholdsmarkedet, men ikke for å være billige på sexfronten. Dersom det var dette du fikk ut av Cuckold sine innlegg, tror jeg du må lese dem på nytt. Endret 24. august 2012 av Krakonosj 4
Steinar40 Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 (endret) Det der blir for dumt. Du ville ha oppført deg akkurat like "billig" dersom du hadde muligheten til det. Dersom kvinner bare slang seg etter deg på byen (slik menn gjør etter damer), ville du garrantert ha benytta deg av det både titt og ofte. Det er alt for lett å sitte på sin høye hest når en uansett ikke har de samme mulighetene. Forøvrig er det menn som er billige på sexmarkedet, ikke damer. Damer puler over sitt eget nivå, noe som neppe kan betegnes som "billig". Menn, derimot, puler under sitt nivå, og det er billig det. Derav får man også det Cuckold omtaler som "prinsessesyndromet", noe som i grove trekk handler mer om kvinners oppblåste selvbilde på relasjonsmarkedet (som en følge av konsekvent "overprising" på sexmarkedet). Problemet på sexmarkedet er altså at kvinner ikke er billige nok, de forventer noen bedre enn seg selv (fordi de kan forvente det, for all del). Du kan altså beskylde kvinner for å ha et kollektivt oppblåst selvbilde, men ikke for å være billige. Dersom det var dette du fikk ut av Cuckold sine innlegg, tror jeg du må lese dem på nytt. Det jeg sier er at kvinnfolk er dumme når de ligger med useriøse mannfolk. Samme hvordan disse mannfolka måtte se ut. Det blir nemlig lagt merke til av de seriøse mannfolka. Som da ikke velger disse kvinnfolka. Endret 24. august 2012 av Steinar40
Krakonosj Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 Det jeg sier er at kvinnfolk er dumme når de ligger med useriøse mannfolk. Samme hvordan disse mannfolka måtte se ut. Det blir nemlig lagt merke til av de seriøse mannfolka. Som da ikke velger disse kvinnfolka. Jeg syns det blir litt feil å kalle disse menna for "seriøse". At de ikke får napp på byen har ingenting med "seriøsitet" å gjøre, det har å gjøre med at man ikke får napp uansett hvor mye napp man egentlig ønsker seg og ingenting annet. Som sagt, disse menna du snakker om (som forøvrig inkluderer meg selv og sikkert også deg) ville tatt grådig for seg av tilfeldig sex med kvinner (på sitt eget nivå eller høyere, vel å merke) dersom dette var en mulighet de hadde. Selvsagt hadde de det, men de har ikke muligheten til det. Og det er det det handler om, ikke "seriøsitet". Jeg avstår ikke fra tilfeldig sex fordi jeg er så inmari "seriøs". Jeg avstår fra tilfeldig sex fordi jeg da må pule langt under mitt eget nivå. Og det er også virkeligheten for de menna du snakker om, garrantert. Det er også en virkelighet du bør innfinne deg med, Steinar, for din egen skyld. Dersom du f.eks. ønsker deg et seriøst forhold med en kvinne i din alder, må du regne med at hun har ligget litt rundt med særdeles vakre menn før deg. Sånn er det bare, sånn er livet. Og den letteste måten å akseptere denne virkeligheten på, er å være klar over at en selv ville ha gjort akkurat det samme dersom en hadde muligheten. 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 24. august 2012 #10 Skrevet 24. august 2012 Gutter har en lei tendens til å ikke bli spesielt trigga av de søte jentene som sitter i en krok og venter på oppvartning. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #11 Skrevet 24. august 2012 Gutter har en lei tendens til å ikke bli spesielt trigga av de søte jentene som sitter i en krok og venter på oppvartning. Men jeg er da verken slutty eller sånn jente son du beskriver det. Jeg er utrolig utadvendt, men tør likevel ikke å ta det skrittet at jeg spør om han vil bli med å ta en kaffe. Synes det er veldig kleint, og er redd for å få avslag. Jeg har draget på gutta altså, men ikke de rette gutta. Jeg er ikke den som puler en fyr første gang jeg møter han på byen. Derfor skjønner jeg ikke hva som er feil med meg. -TS Anonym poster: 54109e486a229c5fe9b6b9466e467d51
kråkefjas Skrevet 24. august 2012 #12 Skrevet 24. august 2012 Hei! Jeg får ikke kjæreste og jeg lurer på hva som er galt med meg. Du er stygg og/eller kjedelig. 3
Gjest avocadoen Skrevet 24. august 2012 #13 Skrevet 24. august 2012 Du er stygg og/eller kjedelig. Gå vekk. TS: det er sikkert ikke noe galt med deg. Du er helt sikkert et fantastisk menneske Du finner nok den rette snart 5
kråkefjas Skrevet 24. august 2012 #14 Skrevet 24. august 2012 (endret) Gå vekk. TS: det er sikkert ikke noe galt med deg. Du er helt sikkert et fantastisk menneske Du finner nok den rette snart Hva er poenget med slikt piss du serverer her? Hva er mest sannsynlig når en jente aldri får seg kar? a) Sikkert ikke noe galt med henne. Hun er et helt fantastisk menneske. b) Hun er stygg og/eller kjedelig. Våkn opp. Virkeligheten kaller. Endret 24. august 2012 av kråkefjas 5
Gjest avocadoen Skrevet 24. august 2012 #15 Skrevet 24. august 2012 (endret) Hva er poenget med slikt piss du serverer her? Hva er mest sannsynlig når en jente aldri får seg kar? a) Sikkert ikke noe galt med henne. Hun er et helt fantastisk menneske. b) Hun er stygg og/eller kjedelig. Våkn opp. Virkeligheten kaller. Det er du som serverer piss, ikke jeg. Ta deg en bolle i stedet for å ødelegge selvtilliten til folk. Edit: Det er ikke alle som er single det er noe galt med vet du. Endret 24. august 2012 av avocadoen 2
kråkefjas Skrevet 24. august 2012 #16 Skrevet 24. august 2012 Ta deg en bolle i stedet for å ødelegge selvtilliten til folk. Det er verre å ødelegge selvinnsikten. 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #17 Skrevet 24. august 2012 Det er du som serverer piss, ikke jeg. Ta deg en bolle i stedet for å ødelegge selvtilliten til folk. Edit: Det er ikke alle som er single det er noe galt med vet du. Bedre å være ærlig og fortelle den tøffe sannhet, enn å lyve og fortelle noe for å få andre til å føle seg vel. Anonym poster: 2887435d44550e90d60cec418b6ba184 1
Steinar40 Skrevet 24. august 2012 #18 Skrevet 24. august 2012 Jeg syns det blir litt feil å kalle disse menna for "seriøse". At de ikke får napp på byen har ingenting med "seriøsitet" å gjøre, det har å gjøre med at man ikke får napp uansett hvor mye napp man egentlig ønsker seg og ingenting annet. Som sagt, disse menna du snakker om (som forøvrig inkluderer meg selv og sikkert også deg) ville tatt grådig for seg av tilfeldig sex med kvinner (på sitt eget nivå eller høyere, vel å merke) dersom dette var en mulighet de hadde. Selvsagt hadde de det, men de har ikke muligheten til det. Og det er det det handler om, ikke "seriøsitet". Jeg avstår ikke fra tilfeldig sex fordi jeg er så inmari "seriøs". Jeg avstår fra tilfeldig sex fordi jeg da må pule langt under mitt eget nivå. Og det er også virkeligheten for de menna du snakker om, garrantert. Det er også en virkelighet du bør innfinne deg med, Steinar, for din egen skyld. Dersom du f.eks. ønsker deg et seriøst forhold med en kvinne i din alder, må du regne med at hun har ligget litt rundt med særdeles vakre menn før deg. Sånn er det bare, sånn er livet. Og den letteste måten å akseptere denne virkeligheten på, er å være klar over at en selv ville ha gjort akkurat det samme dersom en hadde muligheten. Når jeg skriver seriøs så mener jeg en mann som vil ha ei bra dame i et seriøst parforhold. En useriøs fyr ønsker ikke det. Han ønsker bare sex med ei eller annen.
Gjest avocadoen Skrevet 24. august 2012 #19 Skrevet 24. august 2012 Bedre å være ærlig og fortelle den tøffe sannhet, enn å lyve og fortelle noe for å få andre til å føle seg vel. Anonym poster: 2887435d44550e90d60cec418b6ba184 Hvordan vet du at TS er stygg? Er alle single stygge? 2
Krakonosj Skrevet 24. august 2012 #20 Skrevet 24. august 2012 Når jeg skriver seriøs så mener jeg en mann som vil ha ei bra dame i et seriøst parforhold. En useriøs fyr ønsker ikke det. Han ønsker bare sex med ei eller annen. Men går ikke de fleste igjennom begge faser i løpet av livet da? Har du ikke gjort det selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå