sajk Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 (endret) Hei dere ! Hunden min, en blanding av rottweiler, schæfer og border collie. Har i det siste klødd en del. Vi har vært hos dyrlegen for ikke lenge siden da han fikk dråper for parasitter og soppkur for sopp i potene. Da han klødde og slikket veldig på potene. Kløingen ga seg, men nå er den tilbake igjen. Men denne gangen har han rødt utslett på magen. Mulig han har det over hele kroppen, men jeg klarer ikke se det gjennom pelsen. Pelsen ellers er blank å fin. Men han har også blitt rød i øyekrokene. Også flasser han litt. Som sagt prøver jeg å vetrinæren å finne ut av klø problemet. Hun sa jo det kunne ta litt tid å finne ut av akuratt hva det kan være. Men disse røde prikkene har kommet i går kveld eller i dag. Har time hos vet. til uka. Men har dere noen anelse om hva det kan være? Tusen takk for svar : ) Endret 24. august 2012 av sajk
Sugerøret Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Kan være så mye.Men jeg tenker først allergi. Kan være han reagerer på foret eller noe annet (støv,pollen,midd osv.)
sajk Skrevet 24. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2012 Takk for svar. Jeg tenkte også allergi. Uff syns så synd på han : (
matba Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 jeg tenker også allergi med en gang jeg ser det, hva fores han på? Jeg ville kanskje prøvd å vaske sengen skikkelig og sånne ting, evt fryse det ned for å drepe evt midd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå