Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som kan drømmetydning? Jeg har hatt den samme drømmen tre ganger og lurer på hva den betyr:

Drømmen begynner med at jeg og storebroren min var på en kjendisfest, der jeg treffer Michelle Williams, som spiller Marilyn Monroe i "my week with Marilyn", nå kan jeg kanskje nevne det at Marilyn Monroe er mitt største forbilde, hvis det er relevant. Etter en stund går vi ned en mørk trapp og kommer inn på et lager, der ser vi plutselig et tomt bur, det eneste som er i buret er en skål med en rå biff i. Da vi ser dette løper vi og gjemmer oss under trappen, før vi plutselig ser to store, skittengule øyne og noe mørkt som kommer løpende mot oss, vi ser aldri tydelig hva det er, bortsett fra øynene og skarpe hvite tenner, men jeg vet i drømmen at dette er en hund. Den største forskjellen kommer nå, etter at hunden kommer løpende mot oss, den første gangen jeg hadde drømmen, drømte jeg at den prøvde å drepe broren min, den andre gangen kom den mot meg og bet meg i håndleddet før den prøvde å drepe meg, mens broren min hang fast, og derfor ikke klarte å hjelpe meg, så jeg drepte hunden med å rive bort huden ved øynene. Den siste gangen jeg drømte denne drømmen ble jeg og storebroren min vitne til at den samme hunden prøvde å drepe lillebroren vår, uten at det var noe vi kunne gjøre.

I natt hadde jeg altså denne drømmen for tredje gang, og jeg lurer veldig på om den betyr noe. Hvis noen hadde hatt mulighet til å hjelpe hadde jeg blitt veldig takknemlig !

Anonym poster: 92559294b04b7299b4061e42d317bcd7

Anonym poster: 92559294b04b7299b4061e42d317bcd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan man tolker drømmer går utifra egen intuisjon, når drømmer ofte henger sammen med ens egen tankeverden. Du kan jo tenke over ting som har skjedd mellom deg og brødrene dine, har dere hatt noen krangler eller noe? Noe spesielt som har skjedd? Det jeg vet at i og med at jeg drømmer mye om hunder, når de kan opptre som ganske aggressive så betyr det konflikter eller krangel etter hva jeg har opplevd. Men det er vel ikke noen sammendrag når det gjelder deg og ditt forhold til dine brødre :) Ikke at det er noe alvorlig i den forstand at du drømmer pm dette.

Du kan prøve å søke opp på nettet om det, søke opp drømmesymboler så kanskje du finner noe som kan binde sammen drømmene sammen til et resultat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...