Gå til innhold

Nesten 23 000 kr i kronestykker...! Hvor veksle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en tønne kjøpt på plantasjen, egentlig er det en whiskeytønne til planter, men jeg spikret på et lokk og lagde et lite hull. Det var i 2008, i dag da vi slo hull på det jævlige tunge greiene, kunne jeg og 10 andre som hjalp meg, telle opp nesten 23000 kr..!!! Jeg har bare kast på kronestykker Etterhvert, og endt opp med en formue :D men hvor kan jeg reise å veksle dette, på posten, i banken?<br /><br /> Anonym poster: a406cee107baad8ea2ce2cb05d7eff29

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I banken. Banken her har en slags automat som teller småpenger. Man heller oppi pengene, og når den er ferdig å telle får du en kvittering som du leverer i skranken.

• Liker 3
Skrevet

DNBnor har en slik automat hvor du setter i bankortet ditt også legger du småmyntene i telleren også kommer pengene rett inn på konto.

Anonym poster: fcd70ad36f29e27607c7e52aeb74bf10

Skrevet

Fy faen, det burde jeg sjekka ut før vi talte dem, det tok timer :ler: takk for svar, jeg har DnB,flaks :)<br /><br /> Anonym poster: ca40a84f854cae3c5d865492fe6bd31c

Skrevet

23.000 altså. Wow for en lur måte å spare på! Det tror jeg også at jeg må gjøre. :)

Skrevet

Vær streng,alle kronestykker, eller småpenger helst hehe,skal i sparing! Pass på at det ikke er for lett å grave de ut igjen. :)<br /><br /> Anonym poster: ca40a84f854cae3c5d865492fe6bd31c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...