Gå til innhold

Hva er det lengste du har ventet mellom 1. intervju og spm om 2. gangs/fikk/ikke fikk jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på et 1. gangs intervju for over 1 uke siden og ikke hørt noe. Ser ikke spesielt lyst på det, men de hadde mange søkere og skulle fortsette med intervjuer ut i denne uken. Derfor spør jeg dere hvor lenge dere har måtte vente fra 1. gangsintervju til evt. 2 gangs eller du fikk/ikke fikk jobben? Jeg har nemlig ikke ventet mer enn max 1 uke før...Ikke spesielt morsomt å vente (men jeg ser vel på dette som usannsynlig for at jeg får den nå). PS, butikkjobb.

Anonym poster: 223a6f5b741efe27c94470b6cf4623bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kaller nok ikke inn til 2.gangsintervju før de er ferdige med alle 1.gangsintervjuene. Det skal jo vurderes hvem som er best etter dette. En jobb jeg fikk tok det tre uker fra mitt intervju til jeg fikk innkalling til 2.gangsintervju. Det var en enkel sekretærjobb, men når det er snakk om fast jobb må de jo være så sikre som mulig på at de velger rett person.

Hvis du er utålmodig kan du jo ringe og høre nr de planlegger gjennomføring av 2.gangsintervju?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...