sebastianen Skrevet 9. september 2012 #101 Del Skrevet 9. september 2012 FRP Bygdefester Campinglivet Sprit Gatebil Sånne som deg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 9. september 2012 #102 Del Skrevet 9. september 2012 Rånere, trenger jeg si mer? Hehe, nei, la bildene tale: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 9. september 2012 #103 Del Skrevet 9. september 2012 Hehe, nei, la bildene tale: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 9. september 2012 #104 Del Skrevet 9. september 2012 Hehe, nei, la bildene tale: Jeg velger å se på det som eksotisk, siden det er så langt fra min hverdag og virkelighet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2012 #105 Del Skrevet 9. september 2012 Jeg syntes det er harry. Joda, jeg skjønte faktisk det. Men de fleste kan også si noe om hvorfor de synes ditten og datten er harry. Dersom du ikke vil si eller ikke vet hvorfor, så beklager jeg for at jeg spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 9. september 2012 #106 Del Skrevet 9. september 2012 Joda, jeg skjønte faktisk det. Men de fleste kan også si noe om hvorfor de synes ditten og datten er harry. Dersom du ikke vil si eller ikke vet hvorfor, så beklager jeg for at jeg spurte. Beklager, jeg mente ikke være skarp. Jeg kan egentlig ikke helt forklare det, men den gruppen mennesker jeg snakker om (småbarnsmødre, forstad, deltid, heltid barnehage, et hjem som ser ut som et Skeidarreklameblad fra april 2005)... akkurat den gruppen mennesker som kan huke av på alt jeg har skrevet, ser jeg på som trash. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg tror det er middelmådigheten av det hele som trigger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 9. september 2012 #107 Del Skrevet 9. september 2012 Beklager, jeg mente ikke være skarp. Jeg kan egentlig ikke helt forklare det, men den gruppen mennesker jeg snakker om (småbarnsmødre, forstad, deltid, heltid barnehage, et hjem som ser ut som et Skeidarreklameblad fra april 2005)... akkurat den gruppen mennesker som kan huke av på alt jeg har skrevet, ser jeg på som trash. Jeg aner ikke hvorfor, men jeg tror det er middelmådigheten av det hele som trigger det. Takker for svar.. Jeg kan forstå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acrv Skrevet 9. september 2012 #108 Del Skrevet 9. september 2012 AP Jens stoltenberg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 24. september 2012 #109 Del Skrevet 24. september 2012 haha, jeg syens det er så vanskelig å definere harry! Har aldri tenkt over det før, men så nevnte jeg det i en setning også spurte min utenlandske kjæreste meg hva det betydde, og jeg innså hvor vanskelig det var å forklare. Så dro vi på harrytur til Sverige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 24. september 2012 #110 Del Skrevet 24. september 2012 Treningsbloggere og de stygge Better Bodies-klærne deres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2012 #111 Del Skrevet 24. september 2012 DETTE er definisjonen av harry. http://fotballfrue.no/?p=19873 Anonym poster: 0f424df24d60d74cf06b7597e4e3396d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2012 #112 Del Skrevet 1. oktober 2012 Trenings- og MMA klær Bro-hawk med designer striper på siden, etc. Billigste fashion-line til de store merkene (D&G, Armani EX, etc. med logoflash) Tykke halskjeder Ekstremt store klokker Skatesko Svære Jack & Jones klær Anonym poster: b20df909782991ed67d3632a459b5cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnhild H Skrevet 6. oktober 2012 #113 Del Skrevet 6. oktober 2012 Noe av det verste jeg ser er folk som går med buksethights (gjerne utvasket og nuppete, eller i svart skinn) kombinert med ballerinasko med sokker i. Fysj! Det er harry det! Ellers tror jeg det meste jeg forbinder med harry er nevnt... Vil særlig trekke frem folk som bleker håret unaturlig blondt (men lyse folk som farger håret kullsvart er like ille synes jeg). Altså, denne unaturlige looken generelt; overdrevet bleket/farget hår, hårforlengelse, fransk manikyr, uekte negler, påtegnede øyenbryn, blekede tenner, "fake tan" osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå