Gå til innhold

Hva er harry? Din definisjon.

Gjest Crow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, nei, la bildene tale:

503x.jpgtresko_002_flames.jpg

Raggare_with_sombrero_during_Power_Big_Meet_2005.jpg978x.jpg

Jeg velger å se på det som eksotisk, siden det er så langt fra min hverdag og virkelighet ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg syntes det er harry.

Joda, jeg skjønte faktisk det. Men de fleste kan også si noe om hvorfor de synes ditten og datten er harry. Dersom du ikke vil si eller ikke vet hvorfor, så beklager jeg for at jeg spurte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg skjønte faktisk det. Men de fleste kan også si noe om hvorfor de synes ditten og datten er harry. Dersom du ikke vil si eller ikke vet hvorfor, så beklager jeg for at jeg spurte.

Beklager, jeg mente ikke være skarp.

Jeg kan egentlig ikke helt forklare det, men den gruppen mennesker jeg snakker om (småbarnsmødre, forstad, deltid, heltid barnehage, et hjem som ser ut som et Skeidarreklameblad fra april 2005)... akkurat den gruppen mennesker som kan huke av på alt jeg har skrevet, ser jeg på som trash.

Jeg aner ikke hvorfor, men jeg tror det er middelmådigheten av det hele som trigger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Beklager, jeg mente ikke være skarp.

Jeg kan egentlig ikke helt forklare det, men den gruppen mennesker jeg snakker om (småbarnsmødre, forstad, deltid, heltid barnehage, et hjem som ser ut som et Skeidarreklameblad fra april 2005)... akkurat den gruppen mennesker som kan huke av på alt jeg har skrevet, ser jeg på som trash.

Jeg aner ikke hvorfor, men jeg tror det er middelmådigheten av det hele som trigger det.

Takker for svar.. :) Jeg kan forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

haha, jeg syens det er så vanskelig å definere harry! Har aldri tenkt over det før, men så nevnte jeg det i en setning også spurte min utenlandske kjæreste meg hva det betydde, og jeg innså hvor vanskelig det var å forklare.

Så dro vi på harrytur til Sverige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenings- og MMA klær

Bro-hawk med designer striper på siden, etc.

Billigste fashion-line til de store merkene (D&G, Armani EX, etc. med logoflash)

Tykke halskjeder

Ekstremt store klokker

Skatesko

Svære Jack & Jones klær

Anonym poster: b20df909782991ed67d3632a459b5cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det verste jeg ser er folk som går med buksethights (gjerne utvasket og nuppete, eller i svart skinn) kombinert med ballerinasko med sokker i. Fysj! Det er harry det!

Ellers tror jeg det meste jeg forbinder med harry er nevnt... Vil særlig trekke frem folk som bleker håret unaturlig blondt (men lyse folk som farger håret kullsvart er like ille synes jeg). Altså, denne unaturlige looken generelt; overdrevet bleket/farget hår, hårforlengelse, fransk manikyr, uekte negler, påtegnede øyenbryn, blekede tenner, "fake tan" osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...