Gjest Filleproletiet Skrevet 26. august 2012 #61 Del Skrevet 26. august 2012 -Folk som klapper etter en vellykket landing på flyet -De som bruker "syden" som et seriøst ord, (hva med å si hvor man skal?) -Campingplasser -Charterturer -Vasking av Champagne -Rolex -Store logoer -Shuttershades -De utrolige stygge, korte deminshortsene som egner seg mer til hipstere enn shortser -Fotballfrue -Nelly.com -Superkul.no -Harstad, Fredrikstad, Sarpsborg, Drammen, Hokksund, Askim og diverse andre steder. -Harryturer til Sverige -Høye skinnstøvletter -Latex og skinn på klær (bortsett fra skinnjakker) Du misliker charterturer, men irriterer deg likevel over folk som klapper på flyet? Hmmm..Det er KUN på charterturer det klappes på flyene, altså du må ha vært på en chartertur og er dermed harry selv! Ellers er jeg enig i at reising er harry. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 26. august 2012 #62 Del Skrevet 26. august 2012 Sist jeg var ute så var det en mann der, 50 +. Han hadde på seg en bowlingskjortesak. Den hadde svart krage og svarte kanter rundt korte ermer. Og den hadde dyreprint. I et silkelignende stoff. DET var harry. I tillegg hadde han bart. Jeg gikk nesten bort til han for å fortelle han ståa, men han var så happy der han danset og shaket på gulvet at jeg tenkte at jeg ikke burde fucke opp kvelden. Sjøboden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 26. august 2012 #63 Del Skrevet 26. august 2012 Du misliker charterturer, men irriterer deg likevel over folk som klapper på flyet? Hmmm..Det er KUN på charterturer det klappes på flyene, altså du må ha vært på en chartertur og er dermed harry selv! Ellers er jeg enig i at reising er harry. Jeg var nå på ett fly fra København senest nå i sommer hvor det ble klappet da vi landet. Såvidt jeg vet var ikke jeg på Charterferie. Så de harryfolka klarer å klappe på rutefly og de Jeg er enig med at folk som kler seg i superkul.no Nelly.no Er ganske harry, Rånere og løshår havner også i den kategorien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 26. august 2012 #64 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Ja men det er jo sånn nordmenn skal se ut! Norge er et lite nisseland, verdens største barnehage her oppe i det kalde nord. Nordmenn er ikke kultiverte og trendy, har ikke noen interessant historie, ingen ser opp til nordmenn der ute i den store verden og "lurer på hva som rører på seg av trend og kultur i Norge". Norge er ikke noen stormakt og nordmenn er ikke av noen stolt avstamming heller (som f.eks. italienere, grekere, tyskere, franskmenn, russere, briter og spanjoler). Nordmenn er et bondsk og bakstrebersk folkeslag fra grisgrendte strøk, en nasjon av 4-5 millioner Fleksnes'er. Derfor er det også ingenting som er mer harry enn trendy nordmenn. Det er noe så påtatt "kosmopolitansk" over hele greia. For faen, se til å kle dere i kjeledressene og S-lag-capsen dere hører hjemme i!! Dra på charter- og campingferier, lytt til Vassendgutane, spioner litt på naboen, fnys av stor kunst fra kontinentet. Elsk dere selv som dere er, for Guds skyld! Jeg tror jeg elsker deg. Edit: Jeg har lest gennom det du skrev flere ganger, og jeg elsker deg, alt du skriver og den du er. Du er min helt. Endret 26. august 2012 av Alice123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. august 2012 #65 Del Skrevet 26. august 2012 Sjøboden? Zachen. Var på Taket og forvillet meg ned i en pianobar og der shaket han løs og jeg ble faktisk ganske mesmorized av hele greien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 26. august 2012 #66 Del Skrevet 26. august 2012 Zachen. Var på Taket og forvillet meg ned i en pianobar og der shaket han løs og jeg ble faktisk ganske mesmorized av hele greien. Havariet? Der er alle harry - bortsett fra oss som forviller oss inn der ved rene tilfeldigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 27. august 2012 #67 Del Skrevet 27. august 2012 Du misliker charterturer, men irriterer deg likevel over folk som klapper på flyet? Hmmm..Det er KUN på charterturer det klappes på flyene, altså du må ha vært på en chartertur og er dermed harry selv! Ellers er jeg enig i at reising er harry. Nei, jeg har aldri vært på en pakketur selv, men allikevel har jeg faktisk opplevd klapping på flyet. Reising i seg selv er ikke harry, men enkelte former for reising og oppførsel under reisen er harry 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #68 Del Skrevet 27. august 2012 Med harry plasser mener de plasser som er dominert av arbeiderklasse og av arbeiderklassekultur. Det vil si plasser som ikke har noe særlig kulturelt innslag av en utdannet middelklasse. Med harry mener de som du nå sikkert forstår laverestående mennesker med en laverestående kultur. Jepp, dette er de samme menneskene som kaller deg rasist hvis du protesterer mot masseinnvandringen og/eller ikke liker svartinger. Anonym poster: c06bfc9f3e324656fd2562371b3d67b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 27. august 2012 #69 Del Skrevet 27. august 2012 Med harry plasser mener de plasser som er dominert av arbeiderklasse og av arbeiderklassekultur. Det vil si plasser som ikke har noe særlig kulturelt innslag av en utdannet middelklasse. Med harry mener de som du nå sikkert forstår laverestående mennesker med en laverestående kultur. Jepp, dette er de samme menneskene som kaller deg rasist hvis du protesterer mot masseinnvandringen og/eller ikke liker svartinger. Anonym poster: c06bfc9f3e324656fd2562371b3d67b8 Det er vel gjerne slik språkbruk som gjør at man blir kalt rasist. Med rette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 27. august 2012 #70 Del Skrevet 27. august 2012 Ingenting slår dette uansett: En 240 volvo pakka full med drita småe tøser på 15-16 å en sjåfør på nærmere 30 ,som råner rundt med danseband musikk! Da dør jeg av skam 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 27. august 2012 #71 Del Skrevet 27. august 2012 En Harry er kjæresten til Doris. Eller så er han den som prøver å sjekke opp Doris, men får det ikke til. For faen, jeg er møkk lei av at dårlig smak skal ha et maskulint navn. Det er jo dere kvinner som bestemmer sånt som gjelder reise, ferie, klær, mat og hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2012 #72 Del Skrevet 27. august 2012 Det er gjerne slik språkbruk som gjør at man blir kalt rasist. Med rette. Det er gjerne slik dobbelmoralisme som avslører en selv som hykler. Anonym poster: c06bfc9f3e324656fd2562371b3d67b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 27. august 2012 #73 Del Skrevet 27. august 2012 Hockeysveis og bart er det første som kommer i mine tanker.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 27. august 2012 #74 Del Skrevet 27. august 2012 Det er gjerne slik dobbelmoralisme som avslører en selv som hykler. Anonym poster: c06bfc9f3e324656fd2562371b3d67b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 27. august 2012 #75 Del Skrevet 27. august 2012 Alle som bruker ord som "cupcakes" og "icing" (eller KØPPKEIKS og AISING), i stedet for muffins og glasur. Glorifisering av bakverk generelt, ved å bruke engelske ord. "jeg skal lage køppkeiks med stråbærry-aising!" Alle som midt i en settning bytter ut et helt vanlig ord, med et tilsvarende engelsk et. Jeg forstår det om det er et ord vi ikke har på norsk, men å bytte ut helt vanlige ord blir faenmeg for dumt. "Nå må vi vise passion, dere!". Nei, vi skal vise lindenskap. Alle som insisterer på at de er individuelle snøfnugg, ved å kle seg i vintage, ha annerledes hårfrisyre, store briller og belteseler (ser dog ut som alle andre hipstere i hele universet). Bruker 20K på en Macbook som kun brukes til nettbanken, Finn.no og facebook. Bor dyrt og dårlig på Grünerløkka, fordi "det er der det skjer". Har en tøyseutdannelse innenfor et eller annet tøysefag fra Blindern, og jobber som barista og/eller bartender. Bruker Instagram og mobilkamera og tror de er kunstneriske. Gud, jeg hater dem (men de lager gode drikkevarer, det kan ingen ta i fra dem). Den berømte "trekanten" mellom Drammen-Kongsberg-Hønefoss (Krokstadelva, Mjøndalen, Hokksund etc.) hvor det etter min erfaring er mye Volvo 240, tenåringsgravidtidet og høy snus- og hjembrentsfaktor. Vi Menn-damer. Gatebildamer. Glamourmodeller. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. august 2012 #76 Del Skrevet 27. august 2012 1.Folk som maler en palle grå, og bruker den som stuebord. 2.Folk som blogger om skjønnhet, klær og mat, og absolutt ingenting annet. (Ok, den rette betegnelsen er vel egentlig "Doris", men det er det vel få som vet hva er) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThaiChi Skrevet 28. august 2012 #77 Del Skrevet 28. august 2012 Du misliker charterturer, men irriterer deg likevel over folk som klapper på flyet? Hmmm..Det er KUN på charterturer det klappes på flyene, altså du må ha vært på en chartertur og er dermed harry selv! Ellers er jeg enig i at reising er harry. Nei, jeg har hørt historier om klapping der folk har kommet seg trygt frem til flyplass etter turbulent flyving. Klapping var dermed en takk til pilotene, og det er ikke harry syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThaiChi Skrevet 28. august 2012 #78 Del Skrevet 28. august 2012 Alle som bruker ord som "cupcakes" og "icing" (eller KØPPKEIKS og AISING), i stedet for muffins og glasur. Glorifisering av bakverk generelt, ved å bruke engelske ord. "jeg skal lage køppkeiks med stråbærry-aising!" Alle som midt i en settning bytter ut et helt vanlig ord, med et tilsvarende engelsk et. Jeg forstår det om det er et ord vi ikke har på norsk, men å bytte ut helt vanlige ord blir faenmeg for dumt. "Nå må vi vise passion, dere!". Nei, vi skal vise lindenskap. Alle som insisterer på at de er individuelle snøfnugg, ved å kle seg i vintage, ha annerledes hårfrisyre, store briller og belteseler (ser dog ut som alle andre hipstere i hele universet). Bruker 20K på en Macbook som kun brukes til nettbanken, Finn.no og facebook. Bor dyrt og dårlig på Grünerløkka, fordi "det er der det skjer". Har en tøyseutdannelse innenfor et eller annet tøysefag fra Blindern, og jobber som barista og/eller bartender. Bruker Instagram og mobilkamera og tror de er kunstneriske. Gud, jeg hater dem (men de lager gode drikkevarer, det kan ingen ta i fra dem). Den berømte "trekanten" mellom Drammen-Kongsberg-Hønefoss (Krokstadelva, Mjøndalen, Hokksund etc.) hvor det etter min erfaring er mye Volvo 240, tenåringsgravidtidet og høy snus- og hjembrentsfaktor. Vi Menn-damer. Gatebildamer. Glamourmodeller. Hehe, hva er lindenskap? Det ordet er nytt (brand new ) for meg.. Tror kanskje du mente LIDENSKAP (og nå vil jeg påpeke hvor harry det er med slike som hele tiden skal leke rettskrivings-lærer på KG. DET er harry det. Kjenner til flere som tar veldig flotte bilder med mobilkamera. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater? Skrevet 28. august 2012 #79 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 30. august 2012 #80 Del Skrevet 30. august 2012 Bygdefester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå