Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fremdeles i sjokk over den videoen , hvorfor gjør det det der ? De ødelegger jo godt håndtverk

Slik jeg forstår så er det et fenomen som oppstod på Stureplan i Stockholm. Man fikk ikke lenger lov til å sprette korken på champagnefasken og sprute ut på folk, så da heller man i stedet flaskens innhold på gulvet.

Det gir visst status i enkelte miljøer å vise at man har så mye penger at man kan helle dyr champagne rett på gulvet...!!

Skrevet (endret)

Jepp, cas$hflow og helt på tryne utsagn som:" når pappa betalar får en ligge snygt"... :spy: Mens vi snakker om new money, show off og idiotisk, sjekk ut bloggen: richkidsofinstagram.tumblr.com og taggen #rkoi på instagram....

Endret av Fashionistaen
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Vasking er ut. Nå kjøper de heller dobbelt opp av flasker, åpner halvparten og setter dem igjen på bardisken. #stekass

Hva er harry? Turer til Magaluf og lignende steder. Jeg blir kvalm bare av å se på bildene noen legger ut.

Endret av Sails
  • Liker 1
Skrevet

Synes nesten litt synd på Harry jeg, nå som han endelig hadde greid å opparbeide litt respekt etter OL.

Herregud, noen som så kjolen til Henriette Steensrup under Komiprisen i kveld? Det er hva jeg kaller harry/über tacky! Utrigning ned til navelen og såpass kort at man kunne skimte de lekre hold-in shortsene. Kunne likegodt gått rundt naken.

Skrevet

Enkelte klanen medlemmer, hvor VIF hettejakka brukes til hverdag og helg. Gjerne en tattovering av VIF logoen og.

• Liker 5
Skrevet

Fotballfruen

Anonym poster: b39f75179985a37b15861b0e658b4fef

• Liker 9
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Synes nesten litt synd på Harry jeg, nå som han endelig hadde greid å opparbeide litt respekt etter OL.

Herregud, noen som så kjolen til Henriette Steensrup under Komiprisen i kveld? Det er hva jeg kaller harry/über tacky! Utrigning ned til navelen og såpass kort at man kunne skimte de lekre hold-in shortsene. Kunne likegodt gått rundt naken.

LINK?

• Liker 1
Skrevet

Men... Hvorfor? Heller de ut, bare for å helle ut? HVORFOR??

Fordi de er psykisk utviklingshemmede, støttekontaktene reiste hjem tidlig den kvelden.

• Liker 3
Skrevet

Potter er en Harry med "fordeler": han kan trylle og litt til, som er en veldig formildende omstendighet. ;)

• Liker 2
Skrevet

Potter er en Harry med "fordeler": han kan trylle og litt til, som er en veldig formildende omstendighet. ;)

Ok, da får jeg bruke trumfen:

Olsenbanden_og_Dyna_672518q.jpg

• Liker 6
Skrevet (endret)

Hehe...100% godkjent! ;)

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

'Harry' for meg er å la seg styre av sine fordommer, uten den minste interresse i å undersøke hvorvidt verden kanskje er annerledes enn de fordommer man har.

Denne typen mennesker forekommer (forbausende nok) i alle samfunnslag og på alle fysiske lokasjoner.

Endret av Lille-pus
  • Liker 6
Annonse
Skrevet

LINK?

Du finner det her, bare å bla litt.

Var verre da hun satt, for da så man deler av bh'en og hold-in shortsene, men finner bare bilde av henne stående, dessverre...

Skrevet

De mest harry er de som skal vise at de har mye penger, bling smykker, overstylet extension hår til hverdags, dolly duck lepper, osende av tung parfyme, firkantede french manicure negler med snøhvite tipper, en stakkars veskehund, ankelboots med 20 cm hæl, en veske som er større enn jenta selv, oversized jakke eller genser med merkelig mønster og med stooort sjal. Ta en tur på Bogstadveien Oslo så skjønner dere hva jeg mener..

• Liker 7
Skrevet

De mest harry er de som skal vise at de har mye penger, bling smykker, overstylet extension hår til hverdags, dolly duck lepper, osende av tung parfyme, firkantede french manicure negler med snøhvite tipper, en stakkars veskehund, ankelboots med 20 cm hæl, en veske som er større enn jenta selv, oversized jakke eller genser med merkelig mønster og med stooort sjal. Ta en tur på Bogstadveien Oslo så skjønner dere hva jeg mener..

Haha, skjønner akkurat hva du mener...

Har du sett noen av de nyrike russiske bertene før? Hakket verre faktisk.

Skrevet

^

Det er vel et par år siden det var sånn?.. Kjenner meg ikke igjen i Bogstadveien-kommentaren i hvert fall, og der er jeg veldig ofte. Mye mer av det østover blant de som faktisk ikke har så mye penger.

• Liker 2
Skrevet

En stund siden jeg har vært der må jeg innrømme, men de ser ut som rosabloggere hele gjengen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...