Fashionistaen Skrevet 24. august 2012 #21 Skrevet 24. august 2012 Dette fenomenet er helt nytt for meg.... Har bare opplevd det et par ganger selv (av en ekkel partysvenske som skulle vise seg litt for damene da han var på ferie).. Herregud, snakk om å kaste penger i vasken
Gjest Tottelotta Skrevet 24. august 2012 #22 Skrevet 24. august 2012 Harry er for meg litt todelt. På den ene siden finner vi "campingharryen" med spikertelt, grilldress og crocs sammen med chartersvein, cowboylaila og superbloggeren. H*n er fullstendig klar over at h*n er harry men gir fullstendig f... og lever etter eget ønske likevel. På den andre siden finner vi de wannabe übertrendy som bare ikke får det til. Vi snakker orange damer med LV logoprintvesker, bortskjemte fotballspillere med mye penger men ingen stil osv osv. Førstnevnte er "herlig harry" mens sistnevnte bare er trist. Det er iallfall min mening
Gjest ThaiChi Skrevet 24. august 2012 #23 Skrevet 24. august 2012 Campingvogn som er permanent parkert Parkert Campingvogn er IKKE harry! Haha Jeg ser ikke på personer og tenker at de er harry, men jeg syns ting kan være harry. Feks sponplatemøbler eller hva det heter, med folie på. Biler som er stasja opp innvendig med rød fuskepels og ekstra høytalere. Stressless, sakkosekker, og digre skinnsofaer ( ikke chesterfield). Grilldresser fra spar-kjøp, fake vesker som mange fruer kjøper i syden.
Lutetium 71 Skrevet 24. august 2012 #24 Skrevet 24. august 2012 Folk som drar på svenskehandel for å kjøpe løk. 4
Gjest Crow Skrevet 24. august 2012 #25 Skrevet 24. august 2012 Folk som drar på svenskehandel for å kjøpe løk. Løk???? Jeg skal forstå sprit, røyk og til og med kjøtt - men er det seriøst noen som kjøper løk?? Eller tuller du nå....?
Lutetium 71 Skrevet 25. august 2012 #26 Skrevet 25. august 2012 Løk???? Jeg skal forstå sprit, røyk og til og med kjøtt - men er det seriøst noen som kjøper løk?? Eller tuller du nå....? Nei, jeg gjør ei. Så det i ett eller annet program om nettopp svenskehandel, på.. tv3? Snodig skrue.
Gjest badeand1 Skrevet 25. august 2012 #27 Skrevet 25. august 2012 Nei, jeg gjør ei. Så det i ett eller annet program om nettopp svenskehandel, på.. tv3? Snodig skrue. Jeg veit akkurat hvem du mener. 4
Lutetium 71 Skrevet 25. august 2012 #28 Skrevet 25. august 2012 Om du kommer på navnet på den tvserien, så spytt ut, Mortem!
Gjest badeand1 Skrevet 25. august 2012 #29 Skrevet 25. august 2012 Om du kommer på navnet på den tvserien, så spytt ut, Mortem! http://www.viasat4.no/program/nordmenn-p%C3%A5-grensen Passa rett i blinken det der. *flink med google* 1
Lutetium 71 Skrevet 25. august 2012 #30 Skrevet 25. august 2012 http://www.viasat4.n...enn-på-grensen Passa rett i blinken det der. *flink med google* That's the guy! Mr SwedishOnion. +1
Gjest badeand1 Skrevet 25. august 2012 #31 Skrevet 25. august 2012 (endret) That's the guy! Mr SwedishOnion. +1 Takktakk. Endret 25. august 2012 av Mortem
Medlem Skrevet 25. august 2012 #32 Skrevet 25. august 2012 Drammen (byen altså) Rånere Grilldress Piercing i ansiktet Gutter/menn med ring i ørene Tatoveringer Veskehunder Glamourmodeller Vasking av Champagne Skinnklær Oversminkede jenter Brunkrem Lange kunstige negler Saggebukser 3
sebastianen Skrevet 25. august 2012 #33 Skrevet 25. august 2012 Noe såpass idiotisk som å helle ut edle dråper i vasken/på gulvet: Herregud for noen idioter .... Det må jeg si jeg aldri har hørt om før. Ellers...hmmm Folk som tygger tyggegummi med åpen munn. Stort bryllupsbilde på veggen. Å mene at taco er eksotisk. Og sikkert mye mer jeg ikke kommer på nå. 2
sebastianen Skrevet 25. august 2012 #34 Skrevet 25. august 2012 Fremdeles i sjokk over den videoen , hvorfor gjør det det der ? De ødelegger jo godt håndtverk 1
sebastianen Skrevet 25. august 2012 #35 Skrevet 25. august 2012 Ja men det er jo sånn nordmenn skal se ut! Norge er et lite nisseland, verdens største barnehage her oppe i det kalde nord. Nordmenn er ikke kultiverte og trendy, har ikke noen interessant historie, ingen ser opp til nordmenn der ute i den store verden og "lurer på hva som rører på seg av trend og kultur i Norge". Norge er ikke noen stormakt og nordmenn er ikke av noen stolt avstamming heller (som f.eks. italienere, grekere, tyskere, franskmenn, russere, briter og spanjoler). Nordmenn er et bondsk og bakstrebersk folkeslag fra grisgrendte strøk, en nasjon av 4-5 millioner Fleksnes'er. Derfor er det også ingenting som er mer harry enn trendy nordmenn. Det er noe så påtatt "kosmopolitansk" over hele greia. For faen, se til å kle dere i kjeledressene og S-lag-capsen dere hører hjemme i!! Dra på charter- og campingferier, lytt til Vassendgutane, spioner litt på naboen, fnys av stor kunst fra kontinentet. Elsk dere selv som dere er, for Guds skyld! Å jeg kom på en ting til... Nordmenn som omtaler alle " andre " nordmenn som lavtstående , intetsigende og kjedelige mens de selv tydligvis ikke er produkt av det samfunnet de vokste opp i.... 10
Bonito Skrevet 25. august 2012 #36 Skrevet 25. august 2012 - Nesepiercing - Tribaltatoveringer og generelt tatoveringer - "Ikea-folket" Enkle mennesker med enkle gleder? Jeg er harry! I tilegg har jeg faktisk campingvogn med fast plass. Forhåpentligvis formildende at det er en gammel festivalvogn og den faste plassen er bak garasjen. 1
sebastianen Skrevet 25. august 2012 #37 Skrevet 25. august 2012 Jeg er harry! I tilegg har jeg faktisk campingvogn med fast plass. Forhåpentligvis formildende at det er en gammel festivalvogn og den faste plassen er bak garasjen. Har du festival bak garasjen ? Det er da ikke så harry, iallefall ikke om det er jazzfestival.... 4
Delusion Skrevet 25. august 2012 #38 Skrevet 25. august 2012 Noe såpass idiotisk som å helle ut edle dråper i vasken/på gulvet: Men... Hvorfor? Heller de ut, bare for å helle ut? HVORFOR?? 3
Bonito Skrevet 25. august 2012 #39 Skrevet 25. august 2012 Har du festival bak garasjen ? Det er da ikke så harry, iallefall ikke om det er jazzfestival.... Hadde det enda vært så vel. Dessverre tror jeg ikke det er så stort marked for "granskaufestivalen" eller "se en elg- festivalen". 1
sebastianen Skrevet 25. august 2012 #40 Skrevet 25. august 2012 Men... Hvorfor? Heller de ut, bare for å helle ut? HVORFOR?? Jeg tror kanskje vi skal være glad for at vi ikke skjønner det... 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå