AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #1 Skrevet 24. august 2012 Jeg var hos frisøren for et par dager siden. Jeg hadde litt problemer med å uttrykke hva jeg ville, men tanken var å gå fra blond til litt mørkere (litt nærmere min egen hårfarge som er askefarget). Var veldig spesifikk på at hårfargen måtte være kald. Jeg tenkte mørkblond, men tror jeg aldri sa ordet. Resultatet ble ganske mørkt og ganske grått. Nyansen er forsåvidt den samme som etterveksten min var, jeg bare klarte ikke å se for meg hvordan fargen ville bli når hele håret var sånn. Men uansett er fargen altfor grå. Og jeg vil ikke være sååå mørk. Vil være mørk blond, ikke grå-brunette. Tror dere at jeg må betale for å få fikset det? Kostet jo 1500 kr, og det blir nok dyrt å rette det opp. Men ser jo at det var delvis min feil (at det ble for mørk), og delvis frisøren sin feil (at det ble for grått). Anonym poster: edc3a6f373a8edb7f531ea6fe06ea8ba
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Jeg lurte egentlig mer på om frisører pleier å gjøre dette gratis, eller om dette var såpass mye min 'feil' at jeg må dekke det. Hvem sin skyld/hvor ille må det være for at frisøren tar det på sin kappe. Er en ufornøyd kunde allttid nok til at de bare fikser det? Gikk innom frisøren i dag. Fikk ny time. Men vet ikke om jeg må betale. Får bare vente å se. Uansett kan jeg ikke gå rundt sånn, så får bare betale hvis de krever det (håper ikke!) Anonym poster: edc3a6f373a8edb7f531ea6fe06ea8ba
Anneline80 Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Om frisøren ga deg en farge som er lik din natulige, var vel det nettopp ditt ønske? Ergo vil jeg tro du må betale for ny farge selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå