Gå til innhold

Blir jeg dårligere behandlet fordi jeg er singel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iblant får jeg følelsen av å bli behandlet dårligere enn min opptatte venninner.

Min opptatte venninner blir oftere sjekket opp enn meg, og de blir passet bedre på - ja, de har type som er bekymret.

Tror dere noen bekymrer seg for meg? Nei, men jeg kommer meg alltids trygt hjem for det.

Føler at par blir invitert mer på ting og er mer med på ting enn meg.

Hallo, det er jeg som er singel og som skulle vært med på livet? Men nei, jeg er singel, og må sitte inne å vente på at ridderen skal komme.

Vel, sånn føles det!

Og dere som sier dere elsker å være singel, vel da lyver dere for dere selv,

eller så har dere nylig kommet ut av et forhold dere ikke likte, men etterhvert får dere bena på jorda, og ting blir kjedelig i lengden.

Anonym poster: 9a6a8b23b37943d478da42d9f8ad229c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iblant får jeg følelsen av å bli behandlet dårligere enn min opptatte venninner.

Min opptatte venninner blir oftere sjekket opp enn meg, og de blir passet bedre på - ja, de har type som er bekymret.

Tror dere noen bekymrer seg for meg? Nei, men jeg kommer meg alltids trygt hjem for det.

Hallo, det er jeg som er singel og som skulle vært med på livet? Men nei, jeg er singel, og må sitte inne å vente på at ridderen skal komme.

Vel, sånn føles det!

eller så har dere nylig kommet ut av et forhold dere ikke likte, men etterhvert får dere bena på jorda, og ting blir kjedelig i lengden.

eller så har vi bedre og mer inkluderende venner.

• Liker 13
Skrevet

...

Nettopp! Jeg trives med å være singel og jeg har inkluderende venner! Jeg er heldig.

:heks:

• Liker 3
Skrevet

Men det er ikke venninnene mine sin skyld i at jeg ikke blir sjekket opp. Sannheten er at jeg ikke er like attraktiv som de. Det vil jeg aldri bli.

Venninnene mine er på nette, søte og pene, mens jeg er en tanke større. Jeg er slank, men likevel vil jeg aldri bli som venninnene mine.

Skrevet

Nettopp! Jeg trives med å være singel og jeg har inkluderende venner! Jeg er heldig.

Slutt å si at du trives som singel. Jeg er sikker på at du innerst inne savner noe mer.

Gjest Tinkerbell
Skrevet (endret)

Jeg bryr meg egentlig ikke om at mine venninner blir sjekket opp oftere eller at de har noen som er beskymret når de går hjem.

Jeg liker ikke at single venner tror de kan ringe meg på en fredags kveld for å spørre om jeg vil ta en kaffe når kjæresten må jobbe kveldsskift. Ingen planlegger noe med meg siden de tror og forventer at jeg ikke har noe gjøre som singel.

Jeg har vært singel en stund nå, det har vært mitt valg. Men nå etter 5 år så kunne jeg tenkt å være i et forhold igjen. Det jeg vil frem til er at jeg vet at det er mulig å være fornøyd med å være singel, men kanskje ikke for evig og altid.

Endret av Tinkerbell
Skrevet

Jeg liker også å være singel. Er ikke det lov?

• Liker 3
Skrevet

Jeg bryr meg egentlig ikke om at mine venninner blir sjekket opp oftere eller at de har noen som er beskymret når de går hjem.

Jeg liker ikke at single venner tror de kan ringe meg på en fredags kveld for å spørre om jeg vil ta en kaffe når kjæresten må jobbe kveldsskift. Ingen planlegger noe med meg siden de tror og forventer at jeg ikke har noe gjøre som singel.

Jeg har vært singel en stund nå, det har vært mitt valg. Men nå etter 5 år så kunne jeg tenkt å være i et forhold igjen. Det jeg vil frem til er at jeg vet at det er mulig å være fornøyd med å være singel, men kanskje ikke for evig og altid.

Nei, det liker ikke jeg heller. Jeg liker ikke at venninner som har kjæreste kun tar kontakt når kjæresten skal noe annet, og at jeg er kun bra nok når kjæresten ikke har tid... At de forventer at vi single skal slippe alt vi har i hendene siden vi likevel er alene den kvelden.

Du har kanskje vært i forhold for 5 år siden, så da fikk du prøvd det. Og nå føler du jo at du kunne tenke deg inn i et forhold igjen.

Men jeg har aldri vært i et forhold, så kanskje jeg føler det sånn som jeg gjør..

Skrevet

Jo, men jeg finner det rart at folk liker å være singel.

Jeg kan forstå det om man har vært i et forhold, men etter en tid ønsker man jo å møte en ny.

Jeg har aldri vært i et forhold, så kanskje det er derfor jeg syns det er grusomt å være singel?

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Du har kanskje vært i forhold for 5 år siden, så da fikk du prøvd det. Og nå føler du jo at du kunne tenke deg inn i et forhold igjen.

Men jeg har aldri vært i et forhold, så kanskje jeg føler det sånn som jeg gjør..

Skjønner at du vil ha en kjæreste, man er altid nysgjerrig på det man aldri har hatt. Men en dag skjer det deg også :)

Skrevet

Før mitt første forhold var jeg frustrert og nyskjerrig. Men jeg har funnet ut at jeg trives langt bedre som singel. Selv om begge exene var flotte er jeg bare ikke noe forholdsmenneske. Jeg blir tatt med om det er noe, oftere enn de andre i forhold. De eneste gangene jeg sitter hjemme ufrivillig er når de er på partilstelninger. Men det har ingen problemer med. Jeg blir skjekket opp oftere en jeg liker selv om det ikke er så mange gangene i året. Men skal inndrømme jevnlig med noen månders mellomrom et savn om kroppskontakt. Etter noen frustrerte dager med godt klemte venner går det over.

Anonym poster: 118b4d4f0e88c17f6a643a79b4d59c53

Skrevet

Vel, sånn føles det!

Jeg har det helt fantastisk som singel og har aldri opplevd det du skriver.

Er heller tvert om - fordi mine opptatte/gifte venner har

en partner eller en partner og et barn å måtte forholde seg til.

Skrevet

Jeg har det helt fantastisk som singel og har aldri opplevd det du skriver.

Er heller tvert om - fordi mine opptatte/gifte venner har

en partner eller en partner og et barn å måtte forholde seg til.

Har du aldri hatt en kjæretes/forhold du heller?

Skrevet

Har erfaring både med forhold og som singel. Et 8 års samboerskap(et godt forhold) pluss noen kortere kjæresteforhold. Begge tilværelsene har sine fordeler og ulemper, men jeg trives best som singel! Og da lyver jeg for ordens skyld hverken for meg selv eller andre!

Skrevet

Slutt å si at du trives som singel. Jeg er sikker på at du innerst inne savner noe mer.

Den der var en smule arrogant, var den ikke? Jeg trives som singel. At du ikke gjør det, er faktisk ikke mitt problem. Jeg nyter å gjøre som jeg vil, når jeg vil. Jeg nyter også å kunne ha sex med hvem jeg vil. Er det så galt, da? :klo:

Tydeligvis ikke! Vi single som trives må straks og sporenstreks melde oss inn i "Guuuud, jeg er så ulykkelig fordi jeg er singelklubben"!

Jo, men jeg finner det rart at folk liker å være singel.

Jeg kan forstå det om man har vært i et forhold, men etter en tid ønsker man jo å møte en ny.

Jeg har aldri vært i et forhold, så kanskje det er derfor jeg syns det er grusomt å være singel?

Er kanskje ikke rart at du sliter hvis du "finner det rart" at noen trives i eget selskap? Du har nok litt å lære...

(Og sånn i tilfelle det har noe å bety, jeg har flere langvarige forhold bak meg, jeg vet godt hva jeg ikke går glipp av ;) )

• Liker 1
Skrevet

Tydeligvis ikke! Vi single som trives må straks og sporenstreks melde oss inn i "Guuuud, jeg er så ulykkelig fordi jeg er singelklubben"!

Ah! Jeg får gjøre det, da. Også jeg som trivdes med å være forever alone.

• Liker 2
Skrevet

jeg er ikke singel men må si at jeg også trives godt som singel!

Når jeg er singel så savner jeg avogtil en armkrok, å når jeg er i forhold så savner jeg avogtil å være ute på sjekkern.

Anonym poster: f030b3cd227eccd9a2ec470d7df7c0d4

Skrevet

Så jeg lyver for meg selv fordi jeg trives som singel? Jeg har ikke nylig kommet ut av et forhold jeg ikke likte, jeg har beina på jorda, og trives fremdeles. Drømmemannen har jeg også framfor meg, men allikevel er jeg i tvil om jeg vil inn i noe forhold, fordi jeg liker å være singel. Folk er forskjellige!

Skrevet

Vel, sånn føles det!

Kan det være at noe av denne arrogansen skinner gjennom til de mennene du prøver å få kontakt med? Ingen liker en besserwisser.

Anonym poster: 73b0a18667a2a7189dd04e727f842782

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...