AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Jeg bruker maybelline foundation og har brukt mange ''billig'' foundationer men har aldri blitt fornøyd. Det ser ok når jeg har tatt det på, men etter kun noen få timer så ser det heelt ujevnt ut og veldig grisete. Jeg vil helst ha en foundation som ser skinnende ut, og ikke matt. En som ser flawless ut hele dagen omtrent. Noen som kan anbefale en? Anonym poster: 717099e123433af62f05f39de6f719a4
Wildy Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Her tror jeg det er litt prøve og feile til du finner en som passer deg. Jeg sverger til ID Minerals, det er den eneste jeg har funnet som faktisk ser bra ut lenge. Og uten å blir seende ille ut selv om det er mange timer siden jeg sminket meg, den bare "forsvinner" framfor å bli ujenv og grisete. Strevde litt med å få det til i begynnelsen, ble lett for mye som gjorde at ansiktet så " tørt" ut. Men etter å ha lært at lite er bra, og ikke minst, primer under, så ser faktisk sminken grei ut sel etter mange timer på jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå