AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Jeg er veldig interessert i å høre andres erfaring med dette! Gjerne noen som har gjort det i Oslo-området. Virker det bra, er det permanent? Har lest en del om laser, men blir ikke helt klok, annet enn at jeg ser at det er dyrt...! Er det veldig ubehagelig? <br /><br /> Anonym poster: 68ff0b4b88f4f2b22e85ad660d0e2cfb
halo Skrevet 24. august 2012 #2 Skrevet 24. august 2012 Colosseumklinikken i Oslo anbefales! Har gjennomført laserbehandling der og de virket veldig proffe og har bra utstyr (i hvert fall i følge dem selv, en del steder bruker visstnok mindre effektive lasere). Hadde siste behandlig i starten på april, ikke fått hår enda. Det er permanent i den forstand at hårvekstreduksjonen er permanent, hver behandling gir redusert vekst. Antall behandlinger man trenger avhenger selvsagt av hvor kraftig hårveksten er. Jeg vil si at det er ubehagelig til vondt, kommer veldig an på hvilke områder de tar. F eks synes jeg lår/legger bare var ubehagelig, mens enkelte steder på de mer "sensitive områder" var direkte vondt. Fordelen med smerten er at den går uover umiddelbart. Etterpå kunne jeg føle meg litt nummen enkelte steder. Det er riktig at det er (veldig) dyrt...men synes absolutt det er verdt investeringen. Så deilig å slippe voksing/barbering! Send meg gjerne en melding for mer konkret info. 3
lalaB Skrevet 24. august 2012 #3 Skrevet 24. august 2012 Noen som har prøvd de apparatene man får kjøpt på elkjøp da?
Gjest HunterLady Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Noen som har prøvd de apparatene man får kjøpt på elkjøp da? Jeg har en venninne som brukte det. Hun sa det gjorde dritvondt, og skal heller satse på laserbehandlinger.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #5 Skrevet 24. august 2012 Det er riktig at det er (veldig) dyrt...men synes absolutt det er verdt investeringen. Så deilig å slippe voksing/barbering! Kan du indikere ca pris?<br /><br /> Anonym poster: d2b10f007d0238be1bd4f98ea93c3f0c
halo Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 (endret) Kan du indikere ca pris? Man betaler en fast pris pr område pr behandling. Nå valgte jeg sted dels pga bekjentskap, og det gjorde prisen litt hyggeligere Alt i alt har jeg bladd opp i overkant av 28kkr. Så har det også blitt utrolig bra da Ca priser ifølge prislisten: - lår+legger 5000,- - bikinilinje fra 1600, (regn med minst 3000, - for brasiliansk) - armer+armhuler 3300,- Ut fra hva jeg har hørt, gir de fleste steder rabatt hvis man går inn på et mer omfattende program. Endret 25. august 2012 av halo 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå