Gå til innhold

Noen her som har tatt Restylane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ble deres resultat? Jeg ønsker at det skal se naturlig ut, men har sett så mange tilfeller hvor det IKKE gjør det..

Anonym poster: 2dd799590d6f50a9c1522130e787322b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her skal jeg følge med! blir glad om noen tør å poste private før og etter bilder for tør ikke helt stole på de bildene som klinikkene legger ut selv.

• Liker 1
Skrevet

Åå, dette lurer jeg også på.. Vil ikke bruke mye penger på noe som ikke synes, eller noe som synes ALTFOR godt!

• Liker 1
Skrevet

Hiver meg på denne. Har veldig lyst til å prøve, men er redd for å få et veldig dårlig resultat for veldig mye penger.

• Liker 1
Skrevet

haha, bare mange nysgjerrig perer :) Ingen med erfaring?

• Liker 1
Skrevet

Restylane hvor? Angående lepper, så får mange "ducklips" fordi det rett og slett ikke er nok plass til leppene. Hvis man åpner munnen litt og tennene er synlige, så er det mest sannsynlig nok plass til fyldigere lepper. Dersom tennene ikke er synlige er overleppen allerede plassert såpass lavt at resultatet vil bli lepper som går utover i stedet for innover, og man får ducklips. Da kan man i stedet ta liplift for å få fyldigere lepper. Da skjærer man et snitt rett under nesen og drar huden oppover slik at overleppen blir rullet ut og mer av det rosa synes.

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Da kan man i stedet ta liplift for å få fyldigere lepper. Da skjærer man et snitt rett under nesen og drar huden oppover slik at overleppen blir rullet ut og mer av det rosa synes.

Huff, dette hørtes jo forferdelig vondt ut!

Skrevet

Jeg har tatt i overleppen og det så naturlig ut. Flere som ikke la merke til det, men kommenterte at plutselig at jeg hadde fin munn/leppestift.

Jeg sa til behandleren at de skulle være naturlig, bare en liten boost. Hun tok i 0,5- altså det minste. Satte det "nedover" i overleppen. Det var super oppfinner samme kveld og i 2 dager der jeg holdt meg inne fordi jeg selv syntes jeg så helt forjævlig ut. Så ut som jeg kom rett fra planet of the apes! Så på ettermiddag dag 2 gikk hevelsen ned og det så veldig bra it på dag 3. Sånn holdt det seg i 14 mnd. Satt altså lenge og fint.

Kommer til å ta igjen. Så mitt tips, forklar nøye hvordan dere vil ha det, ta heller for lite og fyll på enn for mye og gå til en flink behandler:)

• Liker 3
Skrevet

Tok 0,5 en gang. Var hovent 1-2 dager, veldig fint i, tja.. halvannen uke? Maksimalt, så forsvant det helt.

Ikke noe jeg kommer til å bruke såpass mye penger på igjen for å si det slik.

Skrevet

Ordliste %%%^^^?<>>!! oppfinner= opphovnet

Skrevet

Restylane hvor? Angående lepper, så får mange "ducklips" fordi det rett og slett ikke er nok plass til leppene. Hvis man åpner munnen litt og tennene er synlige, så er det mest sannsynlig nok plass til fyldigere lepper. Dersom tennene ikke er synlige er overleppen allerede plassert såpass lavt at resultatet vil bli lepper som går utover i stedet for innover, og man får ducklips. Da kan man i stedet ta liplift for å få fyldigere lepper. Da skjærer man et snitt rett under nesen og drar huden oppover slik at overleppen blir rullet ut og mer av det rosa synes.

Jeg tror litt av greia med restylane er at det ikke er permanent. Hvis man ikke liker det går det jo uansett bort av seg selv til slutt. Jeg syns i hvert fall det virker myyye mer drastisk å skjære og dra i huden. Hvis noe går galt da så er det som regel mye mer permanent!!

• Liker 3
Skrevet

Tok i leppa for noen år siden. Fikk store lepper de første dagene. Etterpå ble det veldig fint. Jeg har store lepper fra før av :)

Hvis det er noe dere lurer på så er det bare å sende PM. Jeg tar dog ikke relystane lengre, fordi jeg føler jeg ikke trenger lengre.

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg restylane egentlig, har relativt store lepper, men jeg synes de mangler bitte litt, en liten boost liksom. Hadde vært veldig greit å få se noen før/etter bilder iom at man aldri vet om klinikkene sine bilder er pålitelige :)

Skrevet

I MAG tolket jeg det slik at man kan bruke restylane på kvisearr? Åssen funker det?

Skrevet

Jeg tok litt over 1 ml og er stooorfornøyd :) Blir ikke så voldsomt som alle tror !:) anbefales absolutt ;) Ser kjempe naturlig ut.

Skrevet

Jeg tok litt over 1 ml og er stooorfornøyd :) Blir ikke så voldsomt som alle tror ! :) anbefales absolutt ;) Ser kjempe naturlig ut.

Hvor lenge har det sittet i hos deg? :) Blir så usikker når noen sier at det går ut etter 1-3 uker...

Anonym poster: 2dd799590d6f50a9c1522130e787322b

Skrevet

Kaster meg med på denne :briller: Har veldig lyst å fylle i lepper, spesielt overleppen. Har fyldig underleppe, men kommer nok til å gjøre dette når økonomien tillater det :biggrin: Spent på om det dukker opp noen bilder. :plystre:

Skrevet

Vil restylane hjelpe til med å glatte ut røykerynker rundt munnen?

Skrevet

Vil restylane hjelpe til med å glatte ut røykerynker rundt munnen?

Om jeg ikke tar heeelt feil, så fungerer restylan som botox/silikon, bare at det ikke er permanent. Jeg vet at restylan blir brukt for å løfte og fylle rynker, linjer og evt arr også, så vil på god tro at røykerynkene ( hvilke som helst rynker) forsvinner med noen sprøytefyll. Det er som sagt ikke permanent ( som egentlig er en fordel i tilfelle man skulle bli missfornøyd), men er et langt billigere å tryggere alternativ enn botox f.eks...

Skrevet

Ja, er jo det jeg også tenker. For meg vil det være en fin måte å få dempet røykerynkene, og få tilbake fasongen på leppene jeg hadde da jeg var yngre :sminkedokke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...