AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Hei, jeg dater en, som er nesten helt perfekt, men det er bare noen sånn småting som egentlig ikke er sånn veldig stort problem, som jeg skulle ønsket han kunne gjort noe med. Men hvordan skal man få sakt slike ting uten at det høres ut som det er noe big deal? Dette virker kanskje veldig idiotisk ut, men han er en jævelig dårlig kysser, han kveler meg nesten med tunga hver gang vi skal kline. Jeg bare lurer på om jeg kanskje bør si noe, at å kline ikke handler om å lange hele tunga nedi gapet på den man kliner med, men at jeg heller liker et ømt og mykt. Det andre er at han egentlig er rimelig ung, men har fått en god del synlig grått hår, han er på ingen måte stygg, men jeg skulle alikevell ønske han kunne farget det.. Men dette tviler jeg at jeg egentlig kommer til å si til ham for jeg vil ikke at han skal tolke det som at jeg ikke syns han er tiltrekkendes, og jeg kommer ikke til å dumpe han på grunn av det. Eller er det en måte det går annt å hinte om det på, uten at det blir oppfattet som noe sånn kjempe "big deal". Noen andre som har sånne småting som dere egentlig inderst inne skulle ønske daten forandret/gjorde noe med, men dere ikke vil si eller er usikker på hvordan dere vil legge det frem for at det ikke skal bli oppfattet som noe større problem enn det det er? Og hvis dere har noen tips til hvordan man kan legge det frem så værsegod, post her Anonym poster: b3f58e762df77fdf48da04c967710034
Gjest Gaea Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 I forhold til kyssingen, hadde jeg nok bare knepet leppene sammen en periode, til han ga opp. Eventuelt presset tungen hardt tilbake, kanskje han hadde merket at det ikke var så behagelig da. Om det ikke funker, hadde jeg kanskje sagt det rett ut. Ikke på en slem måte, men litt 'kan vi prøve med litt mindre tunge'? Hårfarging vet jeg ikke, hadde aldri tenkt på noe slikt selv. Men Jeg skal ærlig innrømme at jeg kanskje hadde blitt litt snurt om noen hadde spurt meg om noe slikt. Synes det generelt er en dårlig ide å prøve å endre et annet menneske. I hvertfall i startfasen, når man ikke kjenner hverandre så godt kan ting fort bli misforstått, man kan bli usikker osv. Etterhvert kan man bli glad i de små tingene som man ikke likte i starten også.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Det med kyssinga hadde jeg prøvd å si noe om på en pen og ærlig måte. Håret hans hadde jeg villet la være som det var - liker du ham godt nok er det en bagatell.. og selv hadde jeg syntes det var rart med en mann som farget bort grått hår, selv om jeg som kvinne gjør det... Anonym poster: d4e3b88b9671569ee6083838513e4b14
frøkna Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Jeg har flere slike ting jeg også, men jeg tenker egentlig at det er heller mitt problem enn hans. Akkurat det med kyssinga skjønner jeg jo, og det er jo bare å si i fra om. "Du jeg liker å kysse litt mykere noen ganger jeg" også smiler du. Han blir ikke sur da, kanskje litt flau over at han har kyssa deg feil men det går over. Det med håret syns jeg ikke du skal si noenting om. Du sier jo at du allikevel syns han er tiltrekkende, så hvorfor skal han farge håret da? 2
Capt. Obvious Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Det med kyssinga bør jo være en grei sak, det er jo en handling og man liker jo forskjellige ting så her kan du sikkert pent si at dere bør kysse litt mykere. Når det gjelder håret hans så bør du være fornøyd med det, og jeg syntes helt ærlig du høres overfladisk ut i forhold til dette. For meg høres det ut som om du egentlig ikke er så interessert i han og leter etter feil for å få en unnskyldning til å avslutte. Om man ikke greier å se forbi slike småting så er man ofte egentlig ikke så forelska/interessert i den det gjelder, og da er det faktisk mer ærlig å la vedkommende gå. 1
VanDeKamp Skrevet 24. august 2012 #6 Skrevet 24. august 2012 (endret) Når det gjelder kyssingen så syns jeg du skal si ifra til han. Du trenger ikke si at han er dårlig til å kysse, men spør om dere kan bruke mindre tunge i kyssingen. Selv hadde jeg satt pris på å få høre hva slags kryssing hun liker. Det med håret så burde du la være. Det er mange som får noen grå hår i tidlige alder. Og siden han virker som om han ikke har noe imot det, så kan han bli såret over at du ikke liker hårfargen hans. Tenk om han ba deg farge håret ditt fordi han foretrakk damer med en annen hårfarge enn den du har... ingen er perfekte Endret 24. august 2012 av VanDeKamp
Gjest Tidssone Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 Dette koker ned til at du rett og slett ikke er interessert. 2
Gjest "gjest" Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 Samme tror jeg. Perfekte mennesker finnes heller ikke.
Gjest Purple Haze Skrevet 24. august 2012 #10 Skrevet 24. august 2012 Kyssinga kan jeg skjønne er et problem, men det er nå enkelt å ta opp med han. Bare vær ærlig å si hvordan du liker det. At du mener han burde farge håret, synes jeg er veldig overflatisk. Og det aner meg at du leter litt etter ting du kan sette fingeren på hos han. Hvis han skulle farge håret, finner du sikkert noe annet du kan være misfornøyd med Litt grått hår på mannfolk kan absolutt være kledelig. Kjæresten min liker ikke det grå han har i tinningen, mens jeg synes han kler det, og ser fram til han blir helgrå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå