Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #1 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei alle sammen! Min kjære og jeg tok nettopp en test, og jeg er gravid! Skulle hatt mensen i går, og fikk den heldigvis ikke. Så har jeg da lest at det av og til ikke er så lurt å stole på testene så tidlig i svangerskapet. Er det noe i det? Tenkte å ta en ny test om 2-3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 29. mai 2002 #2 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei! Gratulerer! Så lenge den er positiv kan du nok stole på den. Den kan brått vise negativ selvom du er gravid, men jeg tror ikke jeg har hørt om at den har vist gravid uten at man er det. Lykke til!! Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. mai 2002 #3 Del Skrevet 29. mai 2002 GRATULERER MED DEN LILLE SPIREN!!! Du er nok gravid, ja!!! (det HENDER er at testene kommer med positivt resultat "for sent", slik at du får et falskt negativt resultat) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. mai 2002 #4 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei, gratulerer så mye Så hyggelig at vi er flere i klubben nå. Mvh. Vera. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 29. mai 2002 #5 Del Skrevet 29. mai 2002 GRATULERER SÅÅÅ MYE MED SPIREN!!!!! Du går en flott tid i møte. Og du kan stole på testen. Den viser ikke positiv utslag hvis du ikke er gravid. Gratulerer igjen og lykke til videre på veien. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 29. mai 2002 #6 Del Skrevet 29. mai 2002 Gratulerer så mye med frøet i magen!! Lykke til med svangerskapet, ta vare på deg selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #7 Del Skrevet 29. mai 2002 Tusen takk alle sammen! Dere er bare så skjønne...... Jeg gleder meg noe helt enormt til tiden fremover, dette blir spennende! Skal logge meg inn slik at dere i fremtiden vet hvem jeg er, for jeg blir jo her en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå