Venus_venus Skrevet 18. februar 2004 #1 Del Skrevet 18. februar 2004 Hva synes dere om debatten i avisene om gangbang prosjektet i Trondheim som skal skje på lørdag? Fant en artikkel som en sexolog har skrevet, men vet ikke om jeg er enig i alt hun skriver. http://www.adressa.no/dinside/sexogsamliv/...rticleID=473864 Synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 18. februar 2004 #2 Del Skrevet 18. februar 2004 Enig og uenig.. Jeg skjønner jo at enkelte personer, spesielt i et parforhold kan få problemer etter å ha gjennomført gruppesex. Noen par vil nok takle dette bra, mens andre vil få problemer med følelser og tiltro til den andre partneren. Vil kanskje skape en del sjalusi også.. Generelt om artikkelen mener jeg at hun er fordomsfull mot gruppesex. Om en er singel og er fortrolig med seg selv ser jeg virkelig ingen fare med å være med på noe slikt. so di so Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Johannes J. Skrevet 18. februar 2004 #3 Del Skrevet 18. februar 2004 Ekstremsport er vel et godt ordpå dette, selv om det utsetter sjelen mer enn kroppen kanskje. Jeg vet med meg selv at jeg ikke ville gått med på noe slik. Det er ikke det at jeg mener at en hver som ønsker det skal få lov til å utforske sin sexualitet, men av erfaring vet jeg at dette fort kan bli negativt hvis en leker med sine egene og andres følelser. Dette blir vel som dop... Hvis du først har prøvd noe nytt så blir det gamle fort kjeldelig. Jeg tror vi alle er slik at hvis vi tar bort det som har med kjærlighet og trygghet fra sexen og bare tenker spenning og nytelse, ja så tror jeg de fleste av oss kan tenke oss å utvide våre sexuelle grenser. Mitt råd må bli at en ikke tråkker over noen grenser som ødelegger det som dere allerede har. La kjærligheten, ærligheten og vennligheten være en del av din hverdag så skal du se at ting ikke er så værst likevel, og kanskje krysses det noen naturlige grenser nå og da.... Det gjør det i allefall for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarlyset Skrevet 18. februar 2004 #4 Del Skrevet 18. februar 2004 Pokker heller, for et gjeng med meningsberettigede hurper herinne! Hvis folk har lyst på sex flere sammen, hvorfor skal dere nærmest ta mastergrad i psykodrama og samlivsterapi på det? Eller virker andre menneskers avslappende seksualitet truende på dere?? mvh Polarlyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 19. februar 2004 #5 Del Skrevet 19. februar 2004 Gang Bang er ikke min kopp te, men hvis folk tenner på det og vil få en slik seanse utført er det ok for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #6 Del Skrevet 19. februar 2004 Pokker heller, for et gjeng med meningsberettigede hurper herinne! Hvis folk har lyst på sex flere sammen, hvorfor skal dere nærmest ta mastergrad i psykodrama og samlivsterapi på det? Eller virker andre menneskers avslappende seksualitet truende på dere?? mvh Polarlyset Nei, andre menneskers avstumpethet virker skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 19. februar 2004 Pokker heller, for et gjeng med meningsberettigede hurper herinne! Hvis folk har lyst på sex flere sammen, hvorfor skal dere nærmest ta mastergrad i psykodrama og samlivsterapi på det? Eller virker andre menneskers avslappende seksualitet truende på dere?? mvh Polarlyset Så et betalt gangbang med mål å sette norgesrekord i gangbang er synonymt med menneskers avslappede seksualitet for deg... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. februar 2004 #8 Del Skrevet 19. februar 2004 Venus! Selv ser jeg på meg selv som åpen og fordomsfri når det gjelder sex! Allikevel syns jeg ikke det er så mye seksuelt over å betale 2 jenter for å ha sex med flest mulig menn, for å slå verdensrekord. MEN, om folk ønsker å ha sex med mange personer, om de tenner på det, så ser jeg absolutt ikke noe galt i det. Allikevel tror jeg, at man kan blir avstumpet følelsesmessig, og slite med ettervirkninger ovenfor nye partnere, hvis man har utfoldet seg for mye seksuelt tildligere. Da mener jeg ikke nødvendigvis mange partnere, men mye seksuell utforskning uten følelser tror jeg ikke alltid er for sunt. Dessuten tror jeg min partner ville synes det kunne vært vanskelig å takle det hvis jeg hadde pult 100 menn på engang... Tror nærhet og kjærlighet er vanskeligere å finne da... Tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #9 Del Skrevet 19. februar 2004 Venus! Selv ser jeg på meg selv som åpen og fordomsfri når det gjelder sex! Allikevel syns jeg ikke det er så mye seksuelt over å betale 2 jenter for å ha sex med flest mulig menn, for å slå verdensrekord. MEN, om folk ønsker å ha sex med mange personer, om de tenner på det, så ser jeg absolutt ikke noe galt i det. Allikevel tror jeg, at man kan blir avstumpet følelsesmessig, og slite med ettervirkninger ovenfor nye partnere, hvis man har utfoldet seg for mye seksuelt tildligere. Da mener jeg ikke nødvendigvis mange partnere, men mye seksuell utforskning uten følelser tror jeg ikke alltid er for sunt. Dessuten tror jeg min partner ville synes det kunne vært vanskelig å takle det hvis jeg hadde pult 100 menn på engang... Tror nærhet og kjærlighet er vanskeligere å finne da... Tror jeg... :enig_animasjon: Helt enig glamour Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. februar 2004 #10 Del Skrevet 19. februar 2004 Alex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. februar 2004 #11 Del Skrevet 19. februar 2004 Folk kan gangbange så mye de vil for meg - og det fins faktisk endel som tenner veldig på akkurat dette, MEN det er ikke noe jeg tenner på. Likevel. Full respekt for de som gjør det. Det lå ei fransk bok ved Elle, eller Henne i fjor en gang som handlet om ei dame som tente på å bli tatt av flest mulig menn... Litt sært, men visstnok en sann historie. Husker ikke hva den heter dessverre. Uansett - poenget mitt er at det er noen som liker det også Likevel er min holdning til det omtalte arrangementet negativ, fordi mennene i utgangspunktet skulle betale (kvinnene), fordi poenget ikke er å skape en arena for optimal seksuell nytelse, men tvert imot noe så snodig som en verdensrekord ( :o )... Dette handler ikke om tenning - det handler om provokasjon og publisitet. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarlyset Skrevet 19. februar 2004 #12 Del Skrevet 19. februar 2004 Ingen skal si at jeg ikke fikk opp temperaturen i en ellers døende debatt herinne da...:-) Pussig nok skaper det gangbanget mer engasjement herinne enn at USA prøver ut våpen på norsk jord, at NRK viser lemlestelser daglig, norske gutter skyter kjæledyr i land de skal passe på, at Orkla slakter norske industriarbeidsplasser, at kvinner er så kontrollerende på eget kjønns vegne at de rykker ut i full Ottar-utrustning når de hører om en happening i Trondhjem. Hvis engasjementet er så dypfølt; hvorfor lager dere ikke heller en varmestue og suppestasjon til de utenlandske jentene som henger i Kvadraturen, plaget og slått av kosovoalbanske halliker. Men det er kanskje tryggere å sitte i sofaen og angripe noen som frivillig stiller opp på noe som er helt lovlig? Skjerpings !!! mvh Polarlyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. februar 2004 #13 Del Skrevet 19. februar 2004 Skjerpings !!! DITTO! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 19. februar 2004 #14 Del Skrevet 19. februar 2004 :o Polarlyset! Les det vi har skrevet! Og hva vet du om hva vi driver med på jobb eller fritid? Kanskje jeg nettopp bedriver det du så sarkastisk foreslår at jeg skal gjøre, og hvis jeg gjør det så er det gjerne derfor jeg ser at et betalt gangbang neppe fører noe godt, eller seksuelt med seg, MEN, jeg fordømmer ingen som helst for den måten de velger å leve ut sin seksualitet på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 19. februar 2004 #15 Del Skrevet 19. februar 2004 Syns synd på polarlyset, jeg. Syns det virker som om han har det ganske kjedelig og han har det sikkert vondt inne i sjelen sin og. Jeg mener, når hans syns at alle som har et litt "feil" syn på gang-bangs er skikkelige bitcher, så kan han ikke akkurat tiltrekke seg mange damer. Han må være meget ensom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. februar 2004 #16 Del Skrevet 19. februar 2004 Syns synd på polarlyset' date=' jeg. Syns det virker som om han har det ganske kjedelig og han har det sikkert vondt inne i sjelen sin og. Jeg mener, når hans syns at alle som har et litt "feil" syn på gang-bangs er skikkelige bitcher, så kan han ikke akkurat tiltrekke seg mange damer. Han må være meget ensom...[/quote'] Godt poeng...*medfølende* Staaaakars Polarlyset... er det mørkt hos deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 19. februar 2004 #17 Del Skrevet 19. februar 2004 Tråden er ryddet. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 19. februar 2004 Ingen skal si at jeg ikke fikk opp temperaturen i en ellers døende debatt herinne da...:-) Pussig nok skaper det gangbanget mer engasjement herinne enn at USA prøver ut våpen på norsk jord, at NRK viser lemlestelser daglig, norske gutter skyter kjæledyr i land de skal passe på, at Orkla slakter norske industriarbeidsplasser, at kvinner er så kontrollerende på eget kjønns vegne at de rykker ut i full Ottar-utrustning når de hører om en happening i Trondhjem. Hvis engasjementet er så dypfølt; hvorfor lager dere ikke heller en varmestue og suppestasjon til de utenlandske jentene som henger i Kvadraturen, plaget og slått av kosovoalbanske halliker. Men det er kanskje tryggere å sitte i sofaen og angripe noen som frivillig stiller opp på noe som er helt lovlig? Skjerpings !!! mvh Polarlyset Du polarlyset: Du skyter piler over mål når du trekker frem at dette gangebanget skaper mer engasjement her inne enn samfunnsmessige problemer av diverse arter. Vi er på et forum for seksualitet. For meg blir det da rart å diskutere her at eks USA tester våpen på norsk jord. Det finnes andre kanaler og fora man kan diskutere disse tingene. Og som en tidligere nevnte så vet du ingenting om våre liv, hva vi jobber med, hva vi brenner for og hva vi engasjerer oss i, annet enn seksualitet. Det er det som er temaet her inne. Gangbang og gruppe sex kan man ikke regne som vanlig aktivitet. Det er sikkert noen som har utbytte av dette, og det finnes de som ikke har det. Og selv om man synes gruppesex er greit kan man likevel ha holdninger til dette nevnte arragementet i Trondheim. Som har lite med seksualitet å gjøre, men mer med mediaoppmerksomhet. Og til sist vil jeg nevne at jeg synes kanskje sexologen som uttaler seg ikke har tatt høyde for at en av de mest vanligste fantasier damer har er sex med mer enn en mann. Det betyr ikke at alle som har fantasier om dette setter de ut i livet. Eller gjør slike mediestunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarlyset Skrevet 19. februar 2004 #19 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg takker Vigfa for hennes medfølende ord; ..."han har det sikkert vondt inne i sjelen sin... -og kan opplyse om at sjelelivet mitt har det aldeles utmerket. Bedre enn på lenge faktisk. Og at jeg er likegyldig til hva enkelte ønsker å gjøre med klærne av, gjør sjelelivet mitt enda bedre. Og den av dere som best har fattet poenget er Venus_Venus. Hun gir ihvertfall uttrykk for å ha et vidsyn og jordnærhet som de fleste av dere andre har gått glipp av. Anyway; -vinneren her er tjukkassen fra Trondhjem. Gjennom meget enkel mekanismer har han fått mer medieomtale enn at helseministeren innrømmer at han ber for at homofile skal bli "friske". At dere ikke skjønner at den oppmerksomhet dere gir saken, kun gavner tjukkassen med gangbanget, er ubegripelig for meg. Fortsett gjerne å del dit vidsyn med andre, dobbeltVenus... mvh Polarlyset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. februar 2004 #20 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg takker Vigfa for hennes medfølende ord; ..."han har det sikkert vondt inne i sjelen sin... -og kan opplyse om at sjelelivet mitt har det aldeles utmerket. Bedre enn på lenge faktisk. Og at jeg er likegyldig til hva enkelte ønsker å gjøre med klærne av, gjør sjelelivet mitt enda bedre. Og den av dere som best har fattet poenget er Venus_Venus. Hun gir ihvertfall uttrykk for å ha et vidsyn og jordnærhet som de fleste av dere andre har gått glipp av. Anyway; -vinneren her er tjukkassen fra Trondhjem. Gjennom meget enkel mekanismer har han fått mer medieomtale enn at helseministeren innrømmer at han ber for at homofile skal bli "friske". At dere ikke skjønner at den oppmerksomhet dere gir saken, kun gavner tjukkassen med gangbanget, er ubegripelig for meg. Fortsett gjerne å del dit vidsyn med andre, dobbeltVenus... mvh Polarlyset Leser du i det hele tatt innleggene vi andre skriver??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå