LeaMichele Skrevet 23. august 2012 #1 Del Skrevet 23. august 2012 er det noen som vet hvor man får tak i billige rammer, med kanskje litt "unormale" mål ? har vært på alle vanlige billige butikker som europris, dags marked, ikea.. men har ikke funnet noen. de er gjerne for små.. jeg har helst lyst på en sånn uten ramme, altså bare glasset og bakplate, men det finner jeg ingen steder lenger. men kan godt også være en liten, diskret ramme, vil bare ha opp bildene mine ! målene er 82x59 og 87x63. håper noen vet , vil ha opp bildene som har liggi på hylla i flere år ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 23. august 2012 #2 Del Skrevet 23. august 2012 jeg har vært på jakt etter det samme og i mitt tilfelle ser det ut som en rammemaker er det eneste alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 23. august 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 23. august 2012 Æsj, det var kjedelig. Kan tenke meg det blir dyrere enn jeg har lyst å legge i det akkurat nå Men kommer du plutselig over noe, så si ifra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalinka85 Skrevet 24. august 2012 #4 Del Skrevet 24. august 2012 Enig med padawan over her, de fleste ferdige rammer har standardmål. Så rammeverksted er nok løsningen om du skal ha exakt mål. Slike clixrammer uten list mener jeg å ha sett på clas ohlsons nettbutikk. En mulighet er jo å kjøpe en ramme i standardmål å så skjære ut egen paspartout å ha rundt bildet. Men slikt utstyr for å lage det koster jo en del det også, og det er jo ikke gitt at resultatet blir like flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 24. august 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 24. august 2012 Det må ikke være eksakt str, kan være større. Men har ikke funnet det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzard Skrevet 24. august 2012 #6 Del Skrevet 24. august 2012 Ikea har stora ramar :http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30132527/ (72cm x 102cm) den här har inte så breda kanter och finns i flera färger. Annars är alternativet att gå till en glasmästare och sen till byggvaruhuset och be dem kapa glas o skiva i rätt storlek och sen köpa en liten billig clipsram o ta de clipsen till dina egna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 24. august 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 24. august 2012 Takk så mye for tipset har tydeligvis vært litt blind når jeg har vært på ikea! Men det ser ut som den kan funke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå