AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Jeg er sjokkert over hvor ille tilstandene er på offentlige toaletter, jeg gremmes over at vi er en av verdens rikeste land og så har vi så ...så.....så......jeg mangler ord, rett og slett. Nedtagget med masse skriblerier, toalett-papir overalt, stanken, bind og tamponger som tetter toaletter fordi jentungene ikke brukte hodet og kastet disse oppi kassen beregnet på slikt, og ikke minst bakterier overalt...det rev og slet både i nese og i tankene, jeg måtte velge, gå på toalettet og risikere å kaste opp , eller bare å holde igjen til jeg kom meg hjem, til min rene, nyvaskede og bakteriefrie toalett, totalt forbudt for andre å bruke enn meg selv. Valget har aldri vært så enkelt, noensinne. Og aldri mer offentlig toalett, aldri, aldri, aldri mer! Aldri! Anonym poster: fa76b1225ef6b5e4ff668766bb42ebd3
Meridian Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Så flink du var! Nå er du et steg nærmere for å overvinne angsten! 6
sebastianen Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Litt hysterisk ? Særlig med tanke på at ingen andre får bruke ditt toalett. Hva gjør du når du har gjester ? Ellers er vel ikke alle offentlige toaletter som de du beskriver. Hvorfor gikk du ikke inn på en restaurant el. Lign ? 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Så flink du var! Nå er du et steg nærmere for å overvinne angsten! Oh, spar meg for sarkasmen din. Jeg ble ikke født bak en låve. Ble du det, kanskje? Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Litt hysterisk ? Særlig med tanke på at ingen andre får bruke ditt toalett. Hva gjør du når du har gjester ? Ellers er vel ikke alle offentlige toaletter som de du beskriver. Hvorfor gikk du ikke inn på en restaurant el. Lign ? Gjester får gå ut, eventuelt kan de få låne en papp-eske og litt kattesand av meg. Er da ikke SÅ grusom, siden det kan jo tenkes at det regner ute eller er for kaldt, men de må gjøre fra seg i kjelleren og kaste "resultatet" i naboens søplebosser, siden jeg ikke håndterer den type avfall. Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12
Gjest Fairydust Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Jeg er sjokkert over hvor ille tilstandene er på offentlige toaletter, jeg gremmes over at vi er en av verdens rikeste land og så har vi så ...så.....så......jeg mangler ord, rett og slett. Nedtagget med masse skriblerier, toalett-papir overalt, stanken, bind og tamponger som tetter toaletter fordi jentungene ikke brukte hodet og kastet disse oppi kassen beregnet på slikt, og ikke minst bakterier overalt...det rev og slet både i nese og i tankene, jeg måtte velge, gå på toalettet og risikere å kaste opp , eller bare å holde igjen til jeg kom meg hjem, til min rene, nyvaskede og bakteriefrie toalett, totalt forbudt for andre å bruke enn meg selv. Valget har aldri vært så enkelt, noensinne. Og aldri mer offentlig toalett, aldri, aldri, aldri mer! Aldri! Anonym poster: fa76b1225ef6b5e4ff668766bb42ebd3 I så fall bør du begynne å trene på blærekontroll allerede nå. Jeg mener.. hvis du f.eks. har tenkt å reise til syden, eller noe slikt. 3
Gjest Frk.Franzen Skrevet 23. august 2012 #7 Skrevet 23. august 2012 Gjester får gå ut, eventuelt kan de få låne en papp-eske og litt kattesand av meg. Er da ikke SÅ grusom, siden det kan jo tenkes at det regner ute eller er for kaldt, men de må gjøre fra seg i kjelleren og kaste "resultatet" i naboens søplebosser, siden jeg ikke håndterer den type avfall. Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12
Lucid Skrevet 23. august 2012 #8 Skrevet 23. august 2012 (endret) Oh, spar meg for sarkasmen din. Jeg ble ikke født bak en låve. Ble du det, kanskje? Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12 oi.. Jeg trodde kommentaren til Bølle var ment som en snill ting. Jeg har angst for å gå på do med andre mennesker i nærheten, så jeg kan godt forstå kommentaren til Bølle sammen med HI. Offentlige toalett er fæle! Hihi.. Vi har ganske morsomme do på jobb. På guttedoen er selve doen så liten at jeg (160-ish på sokkelesten) sitter med knærne langt oppi haka, mens på jentedoen (som også er handicap) så er det så stor plass mellom do og papir at jeg nesten ramler av skåla hver gang jeg prøver å nå frem til papiret. (edit; også fordi jeg ikke når ned til gulvet) Endret 23. august 2012 av Lucid 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #9 Skrevet 23. august 2012 I så fall bør du begynne å trene på blærekontroll allerede nå. Jeg mener.. hvis du f.eks. har tenkt å reise til syden, eller noe slikt. Charter-turisme? Neitakk, aldri i livet om jeg nedlater meg til å mengde meg med vikinghjelm-kledde nordmenn, som drikker og spiser om hverandre, mengder seg kun med nordmenn, svensker og dansker, brøler og hoier gjør de også, og har på ketschup på alt av spiselig mat.... Du finner meg ikke på slike turer, du finner meg på en førsteklasses hotell i Singapore, på en gourmet restauranter i Frankrike, på åndelige turer opp i fjellene i Kashmir, eller på besøk til India etc. Så slike toaletter...Nei og gudskjelov og takk for det! Ellers kunne jeg endt opp med allverdens sykdommer, sår stump og så videre. Uff, nei. Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12
Meridian Skrevet 23. august 2012 #10 Skrevet 23. august 2012 Oh, spar meg for sarkasmen din. Jeg ble ikke født bak en låve. Ble du det, kanskje? Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12 Hihi, slapp av! Det var vel ikke såå ille? I Norge?? Jeg har alltid gått på mine rene toaletter, men jeg har kanskje vært heldig? Veel .. kan huske et par ganger jeg har vært på grusomme toaletter, men må man så må man. En gang jeg var på do i utlandet, var det bare et hull i gulvet! For å si det slik, jeg klarte å holde meg til jeg fant noe bedre 2
Gjest Fairydust Skrevet 23. august 2012 #11 Skrevet 23. august 2012 Er ikke trolling blitt forbudt her på forumet, forresten? 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. august 2012 #12 Skrevet 23. august 2012 Hvis du skal finne rene toaletter, så lønner det seg å tenke litt først. Hvor er det mest sansynlig det er reint? På en utedo eller inne på et kjøpesenter? Jeg tror forresten ikke på deg, du avslørte deg da du snakket om gjestene dine. 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #13 Skrevet 23. august 2012 oi.. Jeg trodde kommentaren til Bølle var ment som en snill ting. Jeg har angst for å gå på do med andre mennesker i nærheten, så jeg kan godt forstå kommentaren til Bølle sammen med HI. Offentlige toalett er fæle! Hihi.. Vi har ganske morsomme do på jobb. På guttedoen er selve doen så liten at jeg (160-ish på sokkelesten) sitter med knærne langt oppi haka, mens på jentedoen (som også er handicap) så er det så stor plass mellom do og papir at jeg nesten ramler av skåla hver gang jeg prøver å nå frem til papiret. (edit; også fordi jeg ikke når ned til gulvet) Uffda, aldri godt å vite, ettersom sarkasme er et godt og velbrukt virkemiddel her på KG, kall meg miljøskadd! (beklager Bølle! Hvis du ikke var sarkastisk, vel og merke) Ja, ikke sant, det er traumatisk å besøke offentlige toaletter. Led av alvorlig åndenød når jeg så hvordan det var fatt på våre offentlige toaletter. Toalett-humor er litt for grovt for meg, så jeg klarer ikke helt å le av slikt, så toalett-humor...uff...too much. Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #14 Skrevet 23. august 2012 Hihi, slapp av! Det var vel ikke såå ille? I Norge?? Jeg har alltid gått på mine rene toaletter, men jeg har kanskje vært heldig? Veel .. kan huske et par ganger jeg har vært på grusomme toaletter, men må man så må man. En gang jeg var på do i utlandet, var det bare et hull i gulvet! For å si det slik, jeg klarte å holde meg til jeg fant noe bedre Man må aldri sånn at man MÅ på toalettet. Hemmeligheten er å tømme seg før tur på snei, og spise og drikke minst mulig på turen = lite toalett-behov! Lett! Prøv den oppskriften, du! Funker som gull! Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #15 Skrevet 23. august 2012 Er ikke trolling blitt forbudt her på forumet, forresten? Jeg snakker om mitt drømmesamfunn...og noe av det jeg har skrevet, har faktisk skjedd i virkeligheten. Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12
Gjest badeand1 Skrevet 23. august 2012 #16 Skrevet 23. august 2012 (endret) Man må aldri sånn at man MÅ på toalettet. Hemmeligheten er å tømme seg før tur på snei, og spise og drikke minst mulig på turen = lite toalett-behov! Lett! Prøv den oppskriften, du! Funker som gull! Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12 Har man rennaræv så må man det, jo. Endret 23. august 2012 av Mortem 3
Lucid Skrevet 23. august 2012 #17 Skrevet 23. august 2012 Man må aldri sånn at man MÅ på toalettet. Hemmeligheten er å tømme seg før tur på snei, og spise og drikke minst mulig på turen = lite toalett-behov! Lett! Prøv den oppskriften, du! Funker som gull! Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12 Heldig du! Ikke skaff deg en tarmsykdom i såfall.. 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #18 Skrevet 23. august 2012 Hvis du skal finne rene toaletter, så lønner det seg å tenke litt først. Hvor er det mest sansynlig det er reint? På en utedo eller inne på et kjøpesenter? Jeg tror forresten ikke på deg, du avslørte deg da du snakket om gjestene dine. Jeg forventer at offentlige toaletter holder en viss standard. Kanskje jeg har faktisk bedt gjester om å gjøre sitt fornødne i en pappeske med litt kattesand oppi og kaste den i naboens søppelboss? Det vet du ikke, så derfor skal du ikke komme med påstander tatt ut fra løse luften. Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #19 Skrevet 23. august 2012 Har man rennaræv så må man det, jo. Ingen sjanser her, siden jeg er veldig bevisst på hva jeg putter i meg, av mat som kan gi magetrøbbel og jeg tar alltid reisetabletter uansett om jeg er på reise eller ikke. så jeg er godt beskyttet, har ikke hatt diare på årevis..sist var når jeg var bitteliten og måtte spise mat som ble servert der og da Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #20 Skrevet 23. august 2012 Heldig du! Ikke skaff deg en tarmsykdom i såfall.. Det er som med alt annet, man kan trene seg god til å knipe igjen og det kan jeg trygt påstå at jeg er blitt etter år med trening. Øvelse gjør mester, ikke sant? Anonym poster: d6d4da64a277ea50e2c93e3af459ff12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå