Gjest Sunshinam Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Kan noen skrive bøyninga til disse tyske verbene? Finner de ikke noen sted... zu warten zu fürschten zu zählen
Wednesday Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 (endret) ich wart (e) du wartest er/sie/es wartet wir warten ihr wartet sie warten ich furchte du furchtest er/sie/es furchtet wir furchten ihr furchtet sie/Sie furchten ich zahle du zahlst er/sie/es zahlt wir zahlen ihr zahlt sie zahlen noe sånt ?... hehe, lenge siden jeg hadde tysk på vgs Endret 23. august 2012 av Wednesday
MissBradshaw Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 Nesten.... ich fürchte du fürchtest er/sie/es fürchtet wir fürchten ihr fürchtet sie/Sie fürchten ich zähle du zählst er/sie/es zählt wir zählen ihr zählt sie zählen
Wednesday Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Nesten.... ich fürchte du fürchtest er/sie/es fürchtet wir fürchten ihr fürchtet sie/Sie fürchten ich zähle du zählst er/sie/es zählt wir zählen ihr zählt sie zählen ...Well thank you captain obvious 1
Glynis Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 http://www.verbix.com/languages/german.shtml Veldig nyttig.
Gjest Sunshinam Skrevet 27. august 2012 #6 Skrevet 27. august 2012 Tusen takk for hjelpa. Til stor nytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå