Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #1 Del Skrevet 18. februar 2004 Hei Testet positivt for en knapp uke siden, er 4+6 i dag og dette er vårt første svangerskap. Har de siste dagene hatt svært oppblåst og hard mage. Buksene virker trange allerede. I tillegg har jeg altså treg mage og det kan gå flere dager mellom hver skikkelige dotur. Er dette vanlig så tidlig, eller er det rett og slett bare noe annet? Andre som har hatt det sånn? Noen tips mot treg mage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinka Skrevet 18. februar 2004 #2 Del Skrevet 18. februar 2004 Dette er veldig vanlig. Tips mot treg mage: - Drikk mye vann - Spis mye fiber (start gjerne hver dag med en youghurt med linfrø oppi) - Spis svisker (rosiner har og litt effekt på meg) - Drikk kultura/ biola e.l.- Prøv å begrense mengden med sukker og lyst brød/loff mest mulig Det kan være veldig irriterendes, men passer man på kostholdet litt er det ofte alt som skal til. Det går og an å kjøpe et middel på apoteket, jeg husker ikke hva det eheter for har ikke prøvd det selv, men det om du spør så finner de nok den rette (den som kan brukes av gravide) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. februar 2004 #3 Del Skrevet 18. februar 2004 Duphalac heter det.. Jeg sliter også veldig med magen. Litt Duphalac i teen hjelper faktisk litt Jeg har fått det anbefalt av både lege og jordmor. Meta 11+1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silja Skrevet 18. februar 2004 #4 Del Skrevet 18. februar 2004 det var iallefall slik for meg - var oppblåst i magen fra første uke tror jeg 5-6uker på vei fikk jeg full forstoppelse, skikkelig vondt! Gikk de første 2mnd og følte meg kjemepgravid pga den oppblåste magen, ubehagelig -og redd for at noen skulle begynne å lure.. hadde jo ikke tenkt å si noe så tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå