Gå til innhold

Parajumper Vinterjakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en butikk i Oslo/Akerhus som selger Parajumper nå?

Jeg har funnet flere modeller på nett som jeg liker, men tør ikke helt og bestille før jeg har fått prøvd det på , med tanke på størrelse, snitt og farge.

Takk :sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp i Tyrkia. Koster ingenting :P

Skrevet

Hehe ikke sant :-) Men nå er det ikke akkurat lovlig og kjøpe kopivarer heller, og jeg tror man får det man kjøper for :)

Skrevet

Veldig stygge og "blubbete", spør du meg, men det er kun min personlige mening.

Det som derimot IKKE er ok er hvordan ulven/coyoten blir drept for at jakkekragene skal bli produsert. Og dermed håper jeg denne trenden begynner å dø ut i jakkemoteverden.

• Liker 7
Skrevet

Det som derimot IKKE er ok er hvordan ulven/coyoten blir drept for at jakkekragene skal bli produsert. Og dermed håper jeg denne trenden begynner å dø ut i jakkemoteverden.

Signerer.

Skrevet (endret)

Veldig stygge og "blubbete", spør du meg, men det er kun min personlige mening.

Blubbete er de ihvertfall ikke? Tenker vel på Canada Goose jakkene du nå? Det er forresten ikke Coyote eller ulv på Parajumpers, men en blanding av vaskebjørn og kanin.

Auroressa: De selges på Paleet på Svean. Gå å prøv der du! Lurt å være tidlig ute, de blir fort utplukket :)

Endret av belle_
Skrevet

Blubbete er de ihvertfall ikke? Tenker vel på Canada Goose jakkene du nå? Det er forresten ikke Coyote eller ulv på Parajumpers, men en blanding av vaskebjørn og kanin.

Auroressa: De selges på Paleet på Svean. Gå å prøv der du! Lurt å være tidlig ute, de blir fort utplukket :)

Blandet Parajumper og CD, er CD som har coyote kanskje. Synes fortsatt PJ er blubbete og store, jo.

Uansett er ikke vaskebjørn noe som helst bedre. Kanin KAN være ok dersom de først og fremst er avlet for mat og får plass.

Vaskebjørnen blir kun drept eller avlet opp for at jenter som dere skal få jakkene sine.

• Liker 1
Skrevet

Blandet Parajumper og CD, er CD som har coyote kanskje. Synes fortsatt PJ er blubbete og store, jo.

Uansett er ikke vaskebjørn noe som helst bedre. Kanin KAN være ok dersom de først og fremst er avlet for mat og får plass.

Vaskebjørnen blir kun drept eller avlet opp for at jenter som dere skal få jakkene sine.

Er dette blubbete? http://kleins.blogg.no/1312988181_vinterens_parajumpers.html Har selv jakken og synes ikke den er så blubbete, men noen av de andre modellene er litt større.

Uansett, er til dels enig med deg, er imot dyremisshandling.

Skrevet

Hvor er paleet på svean? Og har dem jakker inne nå? :)

Skrevet

Og glem hele tråden, blir og kjøpe meg en annen jakke, frøkna har gjort litt research og sitter med tårevåte øyne.

• Liker 3
Skrevet

Og glem hele tråden, blir og kjøpe meg en annen jakke, frøkna har gjort litt research og sitter med tårevåte øyne.

Så bra! Ja til mote mot pels!

• Liker 1
Skrevet

Jaaa, nå ble jeg glad! Flott med mennesker som tenker over hva de støtter. :tommel:

Skrevet

Hehe ikke sant :-) Men nå er det ikke akkurat lovlig og kjøpe kopivarer heller, og jeg tror man får det man kjøper for :)

Er det ikke lovlig? :O Shit... Håper ingen kommer hjem og sjekker skapet mitt!!!!

Skrevet

hm, koster ikke denne jakken 7000 eller noe?

jeg fatter ikke at noen kan kjøpe så dyr jakke, bruker den jo bare et år...

og når ble det forbudt å kjøpe kopier i utlandet?

Anonym poster: 72b14c1d34900612c9b74ce9cdf0d1f8

Skrevet

Jakken koster vel fra 7000 - 12000 som jeg har sett, og grunnen er vel fordi det er en "merke jakke", samt for innhold + pelskanten. Tror ikke man betaler en slik jakke vist den ikke skal vare i 10 + år.

Og som jeg vet så er det ikke lovlig og kjøpe kopier, men nå vet ikke jeg alt heller. Men støttet ikke piratkopier for du vet aldri hvem som har sittet og laget dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...