Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Inspirert av tråden om hva man ikke liker, spør jeg: Hva liker du som det ser ut til at ingen andre liker? Jeg har på min liste: - vanilla coka - biff tartar - å pusse sølv - å se på søppel på dagtidTV - mokkabønner - å ta bussen .. og så kommer jeg ikke på noe mer.
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 - Regnvær - Masse snø - Te-knert m/nype-te .....kommer ikke på mere.....
Arkana Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 - ta bussen - dressbukser - liker også mokkabønner, men mitt inntrykk er at de fleste liker det godt - menn uten hår på brystet - bøkene om Adrian Mole - rosenkål - fleskepølse - paprikapotetgull og melk Det var vel det jeg kom på nå, kommer vel til å føye til mer etterhvert.
tuji Skrevet 19. februar 2004 #4 Skrevet 19. februar 2004 Jeg liker også å pusse sølv, sitte på bussen og Vanilla Coke!
Gjest lmari Skrevet 19. februar 2004 #5 Skrevet 19. februar 2004 * Henge opp og brette sammen klær * Sjokolade og lakris sammen
Gjest Seleena Skrevet 19. februar 2004 #7 Skrevet 19. februar 2004 -Sennep -Lever -Hotel cæsar -Marsipan -Snøvær og stå på ski -Pusse vindu -Team Antonsen -Gult -Diskutere politikk Dette er mindre pop i min venninneflokk
Sarabi Skrevet 19. februar 2004 #8 Skrevet 19. februar 2004 Jeg liker: Vanilla Coke Brødskive med salami og syltetøy Bonanza
tenker Skrevet 19. februar 2004 #9 Skrevet 19. februar 2004 Dette ble feil, denne skulle vært på den andre tråden. Jeg liker også vanilla coke! Og cherry coke.
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #10 Skrevet 19. februar 2004 JEG ER IKKE ALENE!!! Tenk at det er flere enn meg som liker Vanilla Coke, sitte på bussen og pusse sølv! Arkana: Etter "uti vår hage" har jeg innsett at vaniljetopper er det folk liker, ikke mokkabønner... Kom på enda en ting: Torskerogn liker jeg!
Arkana Skrevet 19. februar 2004 #11 Skrevet 19. februar 2004 Arkana: Etter "uti vår hage" har jeg innsett at vaniljetopper er det folk liker, ikke mokkabønner... Vaniljetopper? *urk* Altfor klissete. Tror nok vår mening er litt avhengig av hvilken omgangskrets vi har, "alle" jeg kjenner elsker mokkabønner og hater vaniljetopper, men det er jo ikke dermed sagt at vi representerer resten av befolkningen.
Isiselin Skrevet 19. februar 2004 #12 Skrevet 19. februar 2004 Jeg er en ordnetlig snåling og liker alt mulig som andre folk (les: Normale folk?) ikke liker: - Surkål - Kaviar - Rogn - Marsipan - Dr. Phil - Pusse sølv (Men ser jo her at jeg har endel artsfrender...) - Melodi Grand Prix og Eurosong - Kunsthistorie - Arkeologi - Bilder av unger og brudepar på veggen min - Wenche Foss - Monarkiet - Fårikål - Country (Og da mener jeg ordentlig country, ikke sånn Heidi Hauge-vissvass) - Teite, forutsigbare romantiske komedier - Skikkelig knallsøte drinker - Gammeldans Og det var alt jeg kom på akkurat nå... Jeg ser ut som den nerden!!
Nigella Skrevet 19. februar 2004 #13 Skrevet 19. februar 2004 - Skikkelig uvær! - marsipan - surkål - lutefisk - snø
Alida Skrevet 19. februar 2004 #14 Skrevet 19. februar 2004 Elsker å spise rå kjøttdeig. Kunne sikkert spist hele pakken :oops:
Gjest Madam Felle Skrevet 19. februar 2004 #15 Skrevet 19. februar 2004 *Lese Se og hør, og tørr å innrømme det også *Se på såpetv *realityserier, elsker intriger *litervis med Tab om dagen *nyter røyken min, og kommer ikke til å slutte selv om alle andre mener at jeg bør.
Gjest Donna Skrevet 19. februar 2004 #16 Skrevet 19. februar 2004 Elsker å spise rå kjøttdeig. Kunne sikkert spist hele pakken :oops: OI- er ikke det litt farlig??? :o :-?
Alida Skrevet 19. februar 2004 #17 Skrevet 19. februar 2004 OI- er ikke det litt farlig??? :o :-? Klarer å beherske meg og bare ta et par biter :oops:
Gjest Katarine Skrevet 19. februar 2004 #18 Skrevet 19. februar 2004 Celine Dion Lange telefonsamtaler Fisk Sne Gå på skole Gå med joggesko og vårkåpe om vinteren (ikke så lurt nei) Bruke ring på fingrene Å ha det litt smårotete (er ikke opptatt av å ha det striglet) Cherry Coke Grandiosa
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #19 Skrevet 19. februar 2004 Regnvær Fotformsko Stillhet Rydding Lever Jan Werner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå