Gå til innhold

au au jeg har senebetennelse!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg har hatt senebetennelse i hånden/armen nå i over en måned... det blir aldri bedre! hva skal jeg gjøre?

flere har sett på den, og jeg har fått behandling, men ingenting hjelper noe særlig.

når (hvis) det går bort, er det lettere for meg å få det igjen?

og ja, jeg vet det er dumt å skrive nå, men jeg bruker den andre hånden, og det går dødssakte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Behandling må tas over tid, nytter ikke med noen drypp her....

Og det vil ta tid...

Dersom du ikke er forsiktig kommer det fort tilbake, og det tar også lengre tid å bli frisk dersom du ikke eri 100% ro...

Når det gjelder skade har vi en tommelfingerregel: 3 ganger den perioden du har gått skadet til du blir frisk (fra du beg. behandling)

Derrfor: Ikke vent med å begynne behandlinger...

Det er ikke godt nei... Føler med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Senebetennelse kurreres kun ved full ro og behandling under veis.

For noen år siden var jeg fotballspiller og senebetennelse i leggene, gikk til behandling og ble akkurat frisk nok til å fungere igjen for en kortere periode.... til det ble så vondt at det ikke gikk mer uten ny behandling..... helt frisk ble jeg først når sesongen var over og ingen fysisk trening på 4 måneder, samtidig med at jeg gikk 3 ganger i uken og fikk laserbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også plaget med dette før, men ble bra med magnetterapi. Så de to siste åra har jeg ikke kjent noe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Jeg kommer fra en senebetennelsefamilie, hvor både mamma og mormor har vært mye plaget med dette - og da særlig mamma. Hun sverger til homeopaten sin, og mener at det er det som hjelper henne best. Jeg vet ikke, for jeg har aldri hatt skikkelig senebetennelse selv, men jeg har fått hjelp med andre ting av homeopat og er storfornøyd med det. icon_smile.gif Bare et forslag ut i lufta!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putt armen der betennelsen sitter i et fatle. Du bruker armen til utrolig mye rart som du aldri har tenkt på, og det er lett å glemme at man ikke skal bruke den før det er for seint. Med et fatle er det lettere å holde armen helt i ro, og det er det ENESTE som hjelper. Og bruk for all del ikke håndveske eller andre ting som tynger på skuldra heller!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...