AaaaK Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Har nå bestemt meg for å investere i skriver, men dette punktet er jeg helt blank på... Tar derfor imot råd/tips med STOR takk! Litt kriterier: Jeg bruker Mac, student (så prisen må vel begrense noe). Skal stort sett skrive ut dokumenter, så hovedfokus vil være hurtighet og økonomi (blekkpatroner - tilgang og forbruk). Selvom det blir mest dokumenter så vil jeg gjerne ha muligheten til forholdsvis gode fotoutskrifter også
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Her er mitt tips: hold deg unna dem! En multifunksjonsskriver er en skriver/skanner som er like dårlig til begge oppgavene. Kjøp de heller hver for seg. Fortrinnsvis en fargelaser-skriver. Da får du noe som er billigere i lengden. Anonym poster: 95759e5baf2688f7588080f3acd9b735
Lutetium 71 Skrevet 23. august 2012 #3 Skrevet 23. august 2012 (endret) Enig med siste taler. Scannerne på disse sakene er ikke noe særlig, eneste plusset er at det er veldig lett å kopiere. Ville investert i en liten sort/hvitt laserprinter jeg. De fotoutskriftene man må ha, kan man få på japanphoto.no Endret 23. august 2012 av Lutetium 71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå