Gå til innhold

Nabo som "konstant" står i vinduet og glaner hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nabo som jeg vil si konstant står i vinduet og glaner. Stua vår har vindu mot verandaen deres (blokker), og der er det nesten alltid noen som står og kikker ut. Det er ikke så mye mer å se fra den siden enn rett i blokka vi bor i, så jeg lurer på hva de kikker etter...Synes det er litt ekkelt, føler nesten at de glaner inn i stua vår.

Flere som enten opplever det eller gjør det selv - i så fall: hvorfor?!!

Anonym poster: ff9c0994d3be4b52400907c8f4e0f2cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre?

Hadde en slik før, hun kappet til og med ned et tre som sperret utsikten inn til vinduet vårt. Hun sto og halveis gjemte seg bak gardinen og så på at vi spiste middag eller lagde frokost. Måtte kjøpe persienner, hun sluttet jo aldri. Tror hun var ganske ensom.

Skrevet

Har en nabo som jeg vil si konstant står i vinduet og glaner. Stua vår har vindu mot verandaen deres (blokker), og der er det nesten alltid noen som står og kikker ut. Det er ikke så mye mer å se fra den siden enn rett i blokka vi bor i, så jeg lurer på hva de kikker etter...Synes det er litt ekkelt, føler nesten at de glaner inn i stua vår.

Flere som enten opplever det eller gjør det selv - i så fall: hvorfor?!!

Anonym poster: ff9c0994d3be4b52400907c8f4e0f2cf

Det står en person å kikker ut. Alså ikke nødvendigvis på deres stue? Hvordan er blokkene bygd, er det ikke vindu på begge sider av leilighetene? Står personen på sin veranda å er ute å lufter seg litt x antall ganger til dagen? Eller er det i vinduet personen står? Er det ut fra det vinduet en kan se mest liv å røre nede på gateplan?

Jeg ser bare når jeg er ute på min daglige tur med hunden,så er det mennesker i forskjellig alder, men mest pensjonister, kanskje bevegelseshemmet?, som ser ut vinduet,/ sitter på verandaen for å se på liv å røre utenforbi. Forstår dem litt jeg, om det er den eneste avvekslingen til tv`en i hvedagen.

Jeg håper jeg vinner lotto, og kan kjøpe meg leilighet midt i Roma eller Paris eller tilsvarende slik at jeg kan se på yrende folkeliv å kose meg med det, uten at en eller flere personer føler seg ille berørt i bygården rett ovenforbi :)

Anonym poster: 9c63beb62081bb42ff39a2633fe9f4ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...