AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #1 Skrevet 23. august 2012 Hei. Lurte på om ei tredemølle som har følgnede spesifikasjoner er en god tredemølle: • Med automatisk stigning av 12 • DC motor: 2.0HP (contineous) • Hastighet: 1,0-18.0km / h • Med en stor LCD-skjerm vinduet blå bakgrunn • Computer funksjoner: Hånd puls, stigning, tid, hastighet, distanse og kalorier • 15 forhåndsinnstilte programmer: P1-P15 • 3 selvinnstillende programmer: U1 til U3 • løpeflate: 129 * 46CM (belte tykkelse: 1.6mm) • Kjører Board: MDF materiale med høy tetthet • Fot-spark og sylinder måte for å slippe å kjøre dekk ned sakte • Sammenleggbar for enkel lagring • Med sikkerhetslås system • Med hjul for enkel transport • Maksimal brukers vekt: 120kgs • Vekt av tredemølle 72kg. Anonym poster: 1d7067fcc2782ccfbbe5ae4233d7c53f
skruf Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Hvilket merke er det? Jeg har ei fra Sportsmaster som jeg er veldig fornøyd med. Har ikke brosjyren her, så jeg husker ikke alt den innebærer, men den er utrolig god og stødig. Pluss den har ortopedisk demping. Bestilte den hos sportsmaster.no og betalte litt over 14 000 for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå