Arwen Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Mamma hadde tatt opp pudderet på jobb en dag og da hadde jenta på kontoret ved siden av henne fnist og sagt at ingen brukte pudder mer daaa.. :o det vard et bare gamle damer som brukte det. Mamma ble litt :klø: men tenkte at jaja, da er jeg kanskeje blitt en gammel dame. :-? Men... jeg og alle mine venninne bruker pudder. Var det ikke en rar komentar - at ingen bruker pudder mer, eller er det vi som er rare som bruker det? Jeg personlig er avhengig av pudderet mitt og kommer aldri til å slutte å bruke det.
Arkana Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har aldri brukt pudder, ser ikke helt behovet. Men om det er ut eller in vet jeg ikke, det bryr jeg meg i allefall ikke om.
myagi Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Vanlig pudder har jeg ikke peiling på, men solpudder er jo veldig hot.
Arwen Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har aldri brukt pudder' date= ser ikke helt behovet. Men om det er ut eller in vet jeg ikke, det bryr jeg meg i allefall ikke om. Jeg bryr meg heller ikke. Synes bare komentaren var rar, kan pudder bli ut?
Gjest care Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 Dette er jo en typisk fjortis kommentar :-) det er jo ingen andre som er så opptatte av å gå med noen om er in
Arwen Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2004 Jef ville gjettet at hun var veldig fjortis ja, men hun var hvertfall over 30...
Malou Skrevet 18. februar 2004 #7 Skrevet 18. februar 2004 Personlig bryr jeg meg heller ikke særlig mye om pudder er inn eller ut, synes det er et godt alternativ til en mer dekkene foundation. Men når jeg tenker over det er det ikke ofte jeg ser reklame for pudder på TV, men foundation derimot... Så da er det kanskje ut da? Jennifer
Diva Skrevet 18. februar 2004 #8 Skrevet 18. februar 2004 Bruker både foundation og pudder jeg. Trodde det var ganske så vanlig med pudder. Høres litt rart ut at det plutselig er så "ut" hehe... Sikkert noen som har fått en fiks idè. Synes pudder er veldig kjekt, om man bare bruker det riktig og ikke lesser på
Gjest Myumi Skrevet 18. februar 2004 #9 Skrevet 18. februar 2004 Den jenta som kom med det utsagnet må da være fullstendig idiot. Allverdens make-up artister klarer seg ikke uten pudderet som både fikserer og bevarer make-up'en. Dette produktet vil aldri gå "av moten", dessuten, å si at en type sminke plutselig er ut er helt latterlig, når man snakker om mote innen make-up så handler det om farger, kombinasjoner og teknikker. Ikke om foundation versus pudder og marcara versus eyeliner. Hva folk kan få seg til å påstå!
Arwen Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2004 Godt å høre at det ikke bare var meg som synes det var et merkelig utsagn. Dessuten kan jeg berolige mamma med at hun enda ikke har blitt en gammel dame (hun er nemlig bare 43 så hun syntes det var litt tidlig )
bluebird Skrevet 18. februar 2004 #11 Skrevet 18. februar 2004 Hei, jeg heter bluebird og jeg bruker pudder! Ikke er jeg en gammel dame heller.
Cola Girl Skrevet 18. februar 2004 #12 Skrevet 18. februar 2004 Hei' date= jeg heter bluebird og jeg bruker pudder!
Gjest Lea Skrevet 18. februar 2004 #13 Skrevet 18. februar 2004 Jeg vet om ganske mange som bruker pudder daglig. Har ikke lagt merke til at det er "ut" i alle fall. Men på min hud fungerer det slett ikke med pudder desverre. Ser bare rart ut synes jeg. Så lenge pudderet ser naturlig ut er det et godt alternativ.
Saga Skrevet 18. februar 2004 #14 Skrevet 18. februar 2004 Er make-up også in og ut nå? Utsagnet virket helt på jordet, iallfall og jeg vet om mange som bruker pudder. Selv har jeg brukt pudder ofte, men mest pga at jeg ikke har funnet den rette foundation, og det har jeg nå
Gjest Coral Skrevet 19. februar 2004 #15 Skrevet 19. februar 2004 Bytter litt på å bruke pudder og fundation jeg, avhengig av årstid og hva jeg skal. Bruker kanebo sitt pudder og er veldig fornøyd med det, gleder bare ikke å ta for mye på. Så ja til pudder
Gjest Cuddly Skrevet 19. februar 2004 #16 Skrevet 19. februar 2004 Snodig å le av pudderbruk - veldig fjortis får en si... Men mener å ha sett en sminke"ekspert" på tv her om dagen som sa at en ikke trenger pudder utenpå foundation, det skulle være bedre å ta litt papir og trykke lett der huden var blitt blank i løpet av dagen. Men for all del; liker man pudder, så bruk det - er vel ikke ut det vel!!!
*Artemis* Skrevet 19. februar 2004 #19 Skrevet 19. februar 2004 Synes litt solpudder gjør underverker! :-)
Midnattsol Skrevet 19. februar 2004 #20 Skrevet 19. februar 2004 Solpudder har jeg faktisk aldri prøvd. Tror jeg må gjøre det. Skal det brukes alene eller kan det også brukes over foundationpudder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå