Gjest Gorgonzola Skrevet 23. august 2012 #21 Del Skrevet 23. august 2012 Uff ja, så typisk menn å drive på sånn - med løgn, smisk og fanteri. Drittsekker! For øvrig: what Katten, Bandit og ikke minst skreppamedleppa allerede har sagt. Men lærer dere? Tviler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 23. august 2012 #22 Del Skrevet 23. august 2012 Du høres litt syk ut ,som blir sur for noe sånt . Deilig at noen syns du er det da ? haha,merkelig problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 23. august 2012 #23 Del Skrevet 23. august 2012 Kjæresten din synes tydeligvis at du er både nydelig og kjempesexy, er ikke det fint, sånn helt egentlig? Hva hvis han "bare" syntes du var søt? Både jeg og kjæresten ser helt vanlige ut, men begge to synes den andre er den fineste i verden, fordi vi elsker hverandre. Jeg synes det er flott! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. august 2012 #24 Del Skrevet 23. august 2012 (endret) [quote name='Zaphireh' timestamp='1345755701' post='11434727' Både jeg og kjæresten ser helt vanlige ut, men begge to synes den andre er den fineste i verden, fordi vi elsker hverandre. Jeg synes det er flott! Endret 23. august 2012 av Gorgonzola 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 23. august 2012 #25 Del Skrevet 23. august 2012 Når jeg er sammen med en jente jeg virkelig, virkelig liker og har følelser for, så finnes det ikke noen penere jente i hele verden i mine øyne og selv hennes imperfeksjoner blir perfekte i mine øyne. Alt ved henne er deilig. Selvsagt vet jeg at det objektivt sett finnes "penere" jenter der ute, men de er ikke henne. Katten sa det egentlig enklere enn meg. Det er ikke noe morsomt med jenter som ikke har nok selvtillit til å akseptere et kompliment. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 24. august 2012 #26 Del Skrevet 24. august 2012 Lytt til Jahn Teigen. Han lyver ikke. http://www.youtube.com/watch?v=sir2xLSU5Bk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
crystalcharm Skrevet 24. august 2012 #27 Del Skrevet 24. august 2012 Hvis du har lyst å be kjæresten din slutte å si disse virkelig vakre tingene om deg, i senga, når dere har sex, under det mest nærmeste og intime stund, så er det nok ikke noe problem med hva han sa men et problem for deg. Virkelig trist at du ikke vil høre disse tingene! Ta deg sammen, og vær så sjukt takknemlig for det enn bare at du er "søt og fin". Og neste gang han sier det til deg så ikke kom på et forum, ta det til deg. Han deler ikke samme oppfatning av deg når dere har sex skjønner du. Om du sier du har selvtillit, så har det heller ingenting med det å gjøre, men heller et dårlig(ere) sjølbilde! Alt han vil er å glede deg, og selvfølgelig synes han disse tingene han sier om deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #28 Del Skrevet 24. august 2012 En hver kvinne som blir elsket, er vidunderlig vakker for den som elsker henne. Å påstå at han lyver dersom han forteller henne det, er å avvise hans kjærlighet. Anonym poster: a45420bf6afc45a66bb110dba3faf0fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartless Skrevet 24. august 2012 #29 Del Skrevet 24. august 2012 Du kan ikke si til noen som gir deg komplimenter at han lyver, for ham så er du deilig og pen, fordi han er glad i deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #30 Del Skrevet 24. august 2012 Men det er jo ikke bare kjærester. Alle lyver.One night stands, venner man knuller med, elskere, elskerinner osv. Det er så mye løgn. "ååh kuken din er sååå stor""Det er den beste blowjoben jeg noen gang har fått"Pøh. Mennesker som har sex lyver så det renner. Pillow talk. Anonym poster: 87a9ed4c81270dea6ea99889e3731cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. august 2012 #31 Del Skrevet 24. august 2012 Nemlig. Tro aldri på en naken person som får seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 24. august 2012 #32 Del Skrevet 24. august 2012 Men det er jo ikke bare kjærester. Alle lyver.One night stands, venner man knuller med, elskere, elskerinner osv. Det er så mye løgn. "ååh kuken din er sååå stor""Det er den beste blowjoben jeg noen gang har fått"Pøh. Mennesker som har sex lyver så det renner. Pillow talk. Anonym poster: 87a9ed4c81270dea6ea99889e3731cd7 Javel, men da får du henge opp en lapp eller et stort skilt over sengen hvor det står ”ikke skryt av meg, knull meg og hold kjeften på deg” og deng mennesket som mener noe som helst om deg unntatt at du er et dårlig menneske i sengen med noe hardt noe så de forstår at en kan for guds skyld ikke gi et kompliment til deg uten at de virkelig ønsker å være ondskapsfulle smådjevler.. Nei du har nok rett, drittsekker alle i hopens. Dirty talk og pillow talk burde vel være ”ja, du gjør meg ganske kåt, med den ganske så…. små penisen din og den u sexy men søte kroppen din” ja jeg kjenner det oser og damper av slikt språk, jippikayey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2012 #33 Del Skrevet 24. august 2012 Javel, men da får du henge opp en lapp eller et stort skilt over sengen hvor det står ”ikke skryt av meg, knull meg og hold kjeften på deg” og deng mennesket som mener noe som helst om deg unntatt at du er et dårlig menneske i sengen med noe hardt noe så de forstår at en kan for guds skyld ikke gi et kompliment til deg uten at de virkelig ønsker å være ondskapsfulle smådjevler.. Nei du har nok rett, drittsekker alle i hopens. Dirty talk og pillow talk burde vel være ”ja, du gjør meg ganske kåt, med den ganske så…. små penisen din og den u sexy men søte kroppen din” ja jeg kjenner det oser og damper av slikt språk, jippikayey. Du har på ingen måte tatt poenget mitt. Det er ingenting galt med å gi komplimenter, jeg ser bare ingen grunn til å overdrive (litt slik som du gjør i svaret ditt). Man trenger ikke å si stygge ting, men det er unødvendig å si at det er den beste sexen noen gang, når det sannsynligvis ikke var det, det burde holde å si si "dette var jævelig digg". Fatter du? Anonym poster: 87a9ed4c81270dea6ea99889e3731cd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå