Gå til innhold

Adecco


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som er registrert der som vikarer?

Jeg vurderer å gjøre deg, for jeg har hørt at man bare kan motta en sms om en vil jobbe og så velge selv om det passer. Jeg er student, så dette hørtes bra ut for meg.

Hvordan er det med vikarjobbing og CV. Registrer dere denne jobbingen på CVen, får man en attest på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jobbet der før, det var helt greit. Fikk ikke oppdrag på SMS da, men de ringte meg når de hadde noe og spurte om jeg var interessert. Det er veldig greit og fleksibelt, men det kan også være lange stille perioder uten noen oppdrag og Adecco synes jeg ikke er flinke til å holde kontakten i de stille periodene. I vikarbyrået jeg er i nå har jeg fått telefon en gang i uken uansett, så vet jeg i allefall at de ikke har glemt meg. Du får selvsagt attest på at du har jobbet der, de skriver tidsrommet og antall timer og evt en kort samlet vurdering av hva kundene synes om deg (f.eks. "vi har fått utelukkende positive tilbakemeldinger om X", eller noe sånt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var registrert der en kort periode og hørte ingenting.

Fikk egentlig et oppdrag da jeg var der første gang, men det var dårlig betalt og fryktelig kjedelig arbeide. Takket ikke nei, men ba om betenkningstid fordi jeg ventet på svar ang. et annet vikariat.

Av de 4-5 byråene jeg har vært borti, så er Adecco det som jeg fikk dårligst inntrykk av. Altfor stort og upersonlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvilket byrå ville du anbefalt da Lea? Jeg er student og må derfor ha noe som er fleksibelt og hvor jeg kan jobbe litt i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider