Gå til innhold

Logging inn og logging ut.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er medlem i mange forskjellige forum og på facebook. Når jeg skal logge meg inn står det at jeg kan hake av om jeg vil være pålogget hele tiden. Da har jeg alltid kryssa av der. Dette har jeg gjort i ett år siden jeg fikk denne dataen. Det er kun jeg som bruker denne dataen derfor ønsker jeg alltid å være pålogga hee tiden forå slippe å skrive inn brukernavn og passord hver eneste gang.

For en uke siden så skjedde det noe rart med dataen fordi når jeg skriver bokstaver og ord blir ca. 1/4 av alle bokstavene borte i orda og i setninga så jeg må lese gjennom nøye før jeg publiserer på diverse forum.

Det hele begynte da jeg skulle laste ned msn for en uke siden. Da skjedde det at jeg ikke kan bli pålogga hele tiden på diverse forum og i tilleg ble orda borte mens jeg srev og bokstavene ble borte.

Nå skjønner jeg ingenting av hva som ha skjedd? Vet dere? Har msn ødelagt internetten min? Noe jeg kan gjøre?

Jeg er lei av å logge på og å logge av overalt på nettet side jeg haker jo av at jeg skal forbli pålogga men jeg må logge på flere ganger hver eneste dag og et blir mye siden jeg er på flere steder. Hva gjør jeg med begge disse problemene?

Anonym poster: 5e9a947a2c67893b4f51f6fbca8cb64f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Je kan skrive litt her så ser dere at de leste a boktavene blir borte hvis jeg ikke går gjenom lt det jeg skriver og retter på bokstavnene og skriver inn bokstavene som mangler. Det er veldig litsomt at bokstaver som jeg trykker på blir borte siden da mister det mye av poenget det jeg skriver når ikke alt blir regestret det jg skriver. Synes det er slitsomt og plagsomt årette på det jg skriver I tillegg så virker ikke mellomromtasten så godt og jg fårikke mellomrom mellom ordee heller. Som dere ser nå så blir mange bokstaver borte i de orda jeg skriver. Jeg aner ikke hvorfor tastaturet mitt har blitt sånn. Nå har jeg krevet dette innlegget uten å retepå alle de boksavene ogorda som mangler. Håper dere skjønner hva jeg sriver da siden orda forvinner vekk. Har jeg fått virus mens jeg lastaned msn? Jeg troddemsn var trygt siden det er veldig kjent å være på msn og defleste er jo på msn. Jeg burde vell ha lasta den ed når jeg kjøpte denne datae for ett år sden men gjorde et ikke det før for en uke siden. Er itt treg. Nå angrer jeg innmari på at jg lasta den ned sidn etter tabbn min så er alt bare surr og jeg ner ikke hva jeg ha gjort heller og jeg skjønner ingenting. Je kan ingenting om innstilinger og programeringer på dataen og jeg har null peiling pådette derfor jeg spør her fordi jeg ikke aner noe. Dataen oppførte se ikke sån før sånn som den gjør nå og ord og boktaver ble aldri bortesånn som nå. Veldig slitsomt. Aner ikke hva jeg har gjot for noe gat. Men nå er jeg a det kankje emindre enn 1/4 som blir borte da. Jeg bare skrev ett tall je men føles jo snn at en fjerdeeel blir borte i tastne. Det går velig i perioder fordi noengnger kommer det riktige ord og riktige bokstaver som det jeg trykkerpå mens andre ganger så bare roter dataen og jeg skjønner ingenting. Ike le dete her synes jeg.

Skrevet

Høres ut som om tastaturet er ødelagt, eller at du har fått virus..

• Liker 1
Skrevet

Kan man få virus av msn? Msn nedlastning er jo veldig vanlig da så jeg trodde det var sikre sider da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...