Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har vært syk, så jeg starter min første skoledag imorgen. Eller altså senere idag, torsdag. Jeg har vært utrolig nervøs i flere mnd. Det er flere grunner til det feks det at så mange av mine mobbere går der, og gjengene deres. Jeg er også eldere enn elever som går 1året.

Jeg sitter her med tårer i øynene, fordi jeg vet at det kommer til å bli enda et år med ingen kontakt og ingen venner. Det jeg også er livredd for er at jeg må sitte i friminuttene og spiseminuttene alene osv slik som det alltid har vært. Fagene klarer jeg heller ikke. Og når jeg blir bedt om å enten introdusere meg selv eller si noe som helst (takler jheller ikke alle blikkene) så begynnre jeg å skjelvem jeg mister pusten og klarer ikke si noe som helst og jeg begynner og se grått. Så Denne natten blir vel søvnløs.. :P

Hva bør jeg gjøre for å få vekk denne gripene angsten når den kommer på sitt verste??

Anonym poster: 9013b4344ccc4b97b2ab69d86069e65f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du føler det. Nå har ikke jeg blitt mobbet, men jeg har vært i vennegjenger hvor det å baksnakke og fryse ut jenter har vært veldig vanlig. Dessverre har jeg aldri klart å få meg EKTE venner her, og har ingen i denne byen. Derfor tar jeg også videregående som privatist. Da slipper jeg å tenke på hvor jeg skal gjemme meg, slik at ingen ser at jeg sitter alene, eller hvem jeg skal henge meg på når det er samarbeid mellom grupper/to og to i timene. En lettelse. :) Hvis det skulle bli for ille for deg, er det alltids andre alternativer. Å ta vgs som privatist har gått som en lek for meg, er slettes ikke så ille som mange tror.

I morgen: vær åpen, hyggelig - så har du i hvert fall gjort ditt. Heng deg på noen, spør om du kan være med, og hvis det ser ut til at de synes det er flott - kanskje det kan bli vennskap? Om det ikke virker som om dette settes pris på, ja, da antar jeg det ikke er stort man kan gjøre. Ikke la dette ødelegge deg hvert fall, jeg har klart å holde meg sterk og har masse planer som jeg skal gjennomføre etter vgs! :)

Anonym poster: 5c01a5bbcebaed07f1faf75769d3e158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...