Gå til innhold

Billige blomstertyper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger bryllup neste høst, og har (nesten)bestemt oss for en fargepalett i oransje, gult og grått.

Jeg er ikke opptatt av blomster, og det vil derfor ikke være naturlig å prioritere det veldig høyt i budsjettet. Jeg har også lite peiling på blomster, og lurer derfor på om noen kan anbefale blomster i oransje og/eller gult til buketten som ikke er veldig dyre.

Gjest Adriane
Skrevet

Hvis du ikke er veldig opptatt av blomster, kan du jo for eksempel gå for helt enkle oransje liljer (noen få, 2-3 stk, bundet sammen med litt bånd). Det er enkelt, elegant og vakkert - og passer bra til noen som ikke er opptatt av blomster ;)

• Liker 2
Skrevet

Både nelliker, fresia og sånne som dette (http://33525.in.all....blomster_223081) som jeg dessverre ikke husker hva heter, er billige og fine blomster :-)

Gerbera heter denne blomsten! den er kjempefin, og du får den i mange forskjellige farger!

Skrevet

Tusen takk! Gerbera og tullipaner er de jeg har sett på, men takk for flere forslag. Skal kikke på både lljer, fresia og nelliker nå.

Skrevet

Roser fra rosegartneri? Vi betaler kun 7 kr pr blomst og setter de sammen selv.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var heller ikke så opptatt av hvilke blomster som var i buketten så jeg dro inn til en blomster forretning dagen før bryllupet og valgte blomster da. Vi hentet den på kvelden før. Jeg valgte og ut tre knappehullsblomster. Det hele kom på 405,-.

• Liker 1
Skrevet

Gerbera heter denne blomsten! den er kjempefin, og du får den i mange forskjellige farger!

Gerbera var det det het ja! ;-) Takk for nAvnehjelpen :-)

Skrevet

Nelliker er billige, lette å lage bukett med og veldig holdbare! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...