monkey Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 hvordan kan jeg scanne en kode fra f.eks rimi til min iphone? sånne som likner på strekkoder,bare at de er firkantet og mer rutete istedenfor rette streker- et spm til, hvordan sletter jeg ting som jeg har lastet ned til iphone bakgrunnen? for eks lastet jeg ned en apps som heter vg.no og nå kan jeg bare trykke på den så kommer jeg til vg.no sin hjemmeside, istedenfor å gå inn på safari også søke vg.no..men likevel så er det en apps jeg ikke vil ha i bakgrunnen lenger men vet ikke hvordan den skal fjernes, hjelp??
Gjest padawan Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 QR-kode mener du? Søk på det i App store.. er mange lesere å velge i mellom.
Gjest NozMonster Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 1. Du må gå inn på app-store og laste ned en bar-code før du kan scanne "strekkoder" det aller morsomte er å laste ned en som heter "TINE AR" og så scanner du "strekkodene" på melkekartongene 2. ta fingeren din og trykk på den appen du vil slette. hold fingeren på skjermen i noen sekunder. så begynner alle appene og dirre samtidig som de får et kryss over seg. de appene du da trykker på mens de vibrerer, slettes!
Lutetium 71 Skrevet 24. august 2012 #4 Skrevet 24. august 2012 Noen som vet om matvarekjedene har begynt med prisscanning via strekkode? Det er på høy tid, ihvertfall, og hadde vært en veldig nyttig app!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå