AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Hei. Det står i leiekontrakten min at jeg har 1 måneds oppsigelsesfrist, og at oppsigelsen går til utløpet av en kalendermåned. Jeg sa opp husleien 1. august. Må jeg da betale for september også? Det blir jo to måneder.. ? Pleier å betale husleie den 2. i hver måned hvis det har noe å si. Skjønner ikke helt jeg, er ganske fersk i dette her. Anonym poster: 848965e9c3b3296079c1d35fc086ba87
enogto Skrevet 23. august 2012 #2 Skrevet 23. august 2012 Hei. Det står i leiekontrakten min at jeg har 1 måneds oppsigelsesfrist, og at oppsigelsen går til utløpet av en kalendermåned. Jeg sa opp husleien 1. august. Må jeg da betale for september også? Det blir jo to måneder.. ? Pleier å betale husleie den 2. i hver måned hvis det har noe å si. Skjønner ikke helt jeg, er ganske fersk i dette her. Anonym poster: 848965e9c3b3296079c1d35fc086ba87 Ja, egentlig skal du da betale ut september. Du skulle egentlig sagt opp 31. juli, hvis du bare ville bo og betale ut august. Hør med utleier du, jeg hadde ikke krevd at du skulle betale ut september pga. en dags misforståelse hvis du hadde leid av meg. Men har du ikke hørt noe fra utleier enda du sa opp 1. august?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå