origin Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Hei! Jeg vurderer å ta truckførerbevis men lurer litt på hva lønna/timelønna ligger på i heltid og deltidsstilling i sør-trønderlag, rogaland og troms. Noen som kan dele erfaringer med hvordan det er å jobbe som lagermedarbeider, arbeidsoppgaver, arbeidsmiljø osv? Må man ha førerkort for å ta truckførerbevis? Og er det over eller under 10 tonn som lønner seg mest? Og hvilken klasse? fant den her fra et annet forum på nett:
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Hei! Jeg vurderer å ta truckførerbevis men lurer litt på hva lønna/timelønna ligger på i heltid og deltidsstilling i sør-trønderlag, rogaland og troms. Noen som kan dele erfaringer med hvordan det er å jobbe som lagermedarbeider, arbeidsoppgaver, arbeidsmiljø osv? Må man ha førerkort for å ta truckførerbevis? Og er det over eller under 10 tonn som lønner seg mest? Og hvilken klasse? fant den her fra et annet forum på nett: I oslo var den når jeg jobba for 2 år siden. 163. Jeg fikk et skift-tillegg på 15 kr inni der. Så lønna for vanlig 8-16 blir vel rundt 150. I rogaland er det sikkert mer om du jobber i oljå. Anonym poster: ee75370b72dadb987a26dcb7e937e0f4
origin Skrevet 23. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2012 I oslo var den når jeg jobba for 2 år siden. 163. Jeg fikk et skift-tillegg på 15 kr inni der. Så lønna for vanlig 8-16 blir vel rundt 150. I rogaland er det sikkert mer om du jobber i oljå. Anonym poster: ee75370b72dadb987a26dcb7e937e0f4 Ok! Takker så meget for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå