Feminist1 Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Hvorfor er katter så redd for vann? Har selv sett det med kattungen til søstern min, hvis man bare legger noen vånndråper på sofaen så er det sååååå skummelt. Vet noen hvorfor det er sånn?
LittDiva Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Aner ikke! Min elsker vann! Hopper uti hvis jeg tapper en bøtte til vask, skriker etter og komme inn i dusjen , og hvis jeg vannet blomster, så er hun helt vill. Veldig rart siden hun er en langhåret superprippen pus. Så jeg også venter spent på svar siden jeg vet katter flest skyr vann.
Marsipan Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Det står litt om det her: http://illvit.no/spor-oss/hater-alle-katter-vann Det er forøvrig ikke alle katter som misliker vann. Katten min elsker vann, er helt tussete hvis den får leke med vann som renner utav krana, eller enda bedre, vannsprederen om sommeren. Mannen min er oppvokst ved sjøen og hadde tidlig egen båt. Katten han hadde da, hoppet fra brygga og svømte ut til båten for å møte ham 1
ninuska_ Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Min elsker også vann. Han går veldig gjerne i dusjen når man er ferdig dusjet, og ruller seg rundt. Klissvåt, og drar det utover leiligheten med de små potene. Protesterer heller ikke om jeg vasker han hvis han kommer inn veldig skitten.
Gjest Frk.Franzen Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 Min hater vann. Prøvde å bade han tidligere for moro skyld, men det resulterte i så masse sprelling og kloring at det kommer ikke til å gjenta seg. Hadde tidligere en perser, han likte vann. Pleide å sitte i vasken med rennende vann av og til
Angelfish Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Katten vi hadde før var redd vann om du prøvde å sprute på den. Om vi hadde dusjet ville den allikevel sitte i dusjen i evigheter etter at vi var ferdige, bare for å se på vanndråpene. Det var tydelig vis veldig spennende^^ Om vi skrudde på kranen i vasken på badet var hun overlykkelig. Da hoppet hun opp i vasken og drakk av det rennende vannet. Dette var da tydeligvis mye bedre enn vannet i vannskålen...Men hun var altså redd vann ellers, og så veldig stygt på meg om det regnet ute, som om det var min feil<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå