Gå til innhold

Helvete.. sjokolademelk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hunden min fikk i seg sjokolademelk... ikke mye. Jeg var på vei ned trappa når jeg hørte slafsing i glasset mitt med sjokolademelk. Så hun stod opp mot bordet og slikket oppi sjokolademelken i kanskje 10 sek... Tror ikke hun kan ha fått i seg mye.

Hun er 5 kg...

Tror dere jeg må springe til veterinæren eller kommer det til å gå greit?

Anonym poster: 24421245e8053eddfe3ff3dcb17dd256

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det skal gå greit. Men du kan jo alltids ringe vetrinæren å hørre. De pleier å være meget behjelpelige:)

Skrevet

Det er veldig lite sjokolade i sjokolademelk. Så det hadde jeg ikke brydd meg noe om.

Skrevet

Dette går nok helt fint. Det er kakaobønner hunder ikke tåler, så med mindre det er svært mørk sjokolade i melken, går det fint.

Min eldste gumla i seg en hel snickers når han var valp. Ringte vetten helt hysterisk, men det gikk finfint :) Hvis du er usikker enda, gi han litt salt helt bakerst på tunga, det får han til å kaste opp.

Gjest Badabing
Skrevet

Ved den typen tilfeller, anbefaler jeg å ringe Giftinformasjonssentralen. Vi har hatt et par uhell her også, den ene med hortensia, og den andre med sjokoladekjeks. Ringte dit begge gangene, og de kunne regne ut hvor mye som var farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...