Gå til innhold

Kjøpe billig stelleveske brukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en stelleveske som ikke er så dyr, siden den kommer til å bli brukt bare noen få ganger. Jeg hater håndvesker å trenger derfor noe jeg bare kan henge på håndtaket. Det må være plass til bleier,vaskeklut og kanskje noe å yoghurt eller annen snacks til ungen. Noen som har forslag?

Anonym poster: f3fd5845afcba3c7137e6149df6f6c53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får en helt ny fra BabyTravel til 300-400kr, den har hemper som kneppes rundt håndtaket på vognen, pluss skulderstropp. Jeg har brukt min mer eller mindre daglig i 15mnd, og den vises knapt at den er brukt. Praktisk rominndeling og god plass :)

Gjest pysepusen
Skrevet

Se på kjøp og salg-grupper på Facebook?

Gjest pysepusen
Skrevet (endret)

Dobbel...

Endret av pysepusen
Gjest Trøffel
Skrevet

Søkte på ordet "stelleveske" på finn.no og fikk 650 treff. Så du finner garantert noe rimelig der inne :tommelsmil:

Skrevet

Tråden er ryddet for privat annonse. Det er ikke tillat med kjøp og salg på forumet.

Mvh Sulosi, mod.

Skrevet

Det finnes også massevis av billige stellebager på ebay.

Gjest Magdalene
Skrevet

Ebay!

Akkurat fått en i posten som jeg betalte 140kr for, inkl frakt.

Skrevet

Har tenkt en del på å handle på Ebay, men jeg klarer ikke å få overført penger til kontoen min på PayPal, må jeg gjøre det samme som når jeg betaler regninger i nettbanken?

Anonym poster: f3fd5845afcba3c7137e6149df6f6c53

Skrevet

Jeg bruker paypal og da registrerer jeg et kort med visa i paypal, og så trekkes det automatisk. Men man må legge til kortet etter man har logget inn på paypalkontoen sin.<br /><br /> Anonym poster: 8b6ae1ad9000799eded8d7c425839c2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...