AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Da jeg var på vei hjem etter jobb en natt, kom jeg i skade for å treffe og drepe en ugle som plutselig fløy foran bilen. Jeg er veldig glad i dyr og ble veldig opprørt over det. Dagen etterpå skriver jeg til kjæresten fra min I(diot)phone, og forteller om episoden. Det tar ikke lange stunden før han ringer og er helt hysterisk og spør "går det bra med deg,. herregud, HVA HAR SKJEDD?????!" og er lettere i hysteri.. Det tok en stund før jeg fikk summet meg og spurt "hæ? jaaa, det går jo bra, hvorfor ikke?" Så leser han opp meldinga han fikk fra meg "hei kjære, jeg føler meg skikkelig jævlig nå, har kjørt på og drept en unge. Den ligger i grøfta nå, og jeg gråt da jeg kom hjem, trøster du meg etterpå?" ..... Anonym poster: d7a5901d60752e8f6005b44b32ba78ad 13
Gjest Raindrops Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke slår av den satans oppfinnelsen som kalles auto correct, det var det første jeg gjorde :gjeiper: 1
K.B.E Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 (endret) På folkehøgskolen i vår sendte jeg en melding til tilsynstelefonen som en av lærerne hadde. Jeg sendte melding og skulle spørre om jeg kunne komme bort gamlebygget (det er der lærerne har kontor) og printe ut noe. Det ble til: "Kan jeg komme å åringer ut i gamlebygget?" Så det ikke før jeg fikk melding tilbake: "Vil du komme bort til gamlebygget?". Lurte litt på hvorfor det var spørsmålstegn bak. Endret 23. august 2012 av K.B.E
Nuffen Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Da jeg var på vei hjem etter jobb en natt, kom jeg i skade for å treffe og drepe en ugle som plutselig fløy foran bilen. Jeg er veldig glad i dyr og ble veldig opprørt over det. Dagen etterpå skriver jeg til kjæresten fra min I(diot)phone, og forteller om episoden. Det tar ikke lange stunden før han ringer og er helt hysterisk og spør "går det bra med deg,. herregud, HVA HAR SKJEDD?????!" og er lettere i hysteri.. Det tok en stund før jeg fikk summet meg og spurt "hæ? jaaa, det går jo bra, hvorfor ikke?" Så leser han opp meldinga han fikk fra meg "hei kjære, jeg føler meg skikkelig jævlig nå, har kjørt på og drept en unge. Den ligger i grøfta nå, og jeg gråt da jeg kom hjem, trøster du meg etterpå?" ..... Anonym poster: d7a5901d60752e8f6005b44b32ba78ad FANTASTISK Ler så jeg griner! Vil forøvrig tipse om denne siden: http://www.damnyouautocorrect.com/ . På eget ansvar . 1
Wonders Skrevet 30. august 2012 #8 Skrevet 30. august 2012 en venninde ville bytte knottene på helene på de nye skone sine. . . Så lurte hun på prisen for dette. Jeg skulle skrive; Flikk i gummi kr 100-150 kr Så rettet mobilen F med P 1
Laurelle Skrevet 30. august 2012 #9 Skrevet 30. august 2012 Vil forøvrig tipse om denne siden: http://www.damnyouautocorrect.com/ . På eget ansvar . det er en fantastisk side, jeg dør av latter hver gang jeg er der inne å kikker ! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå