Potetgull Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 I juli kjøpte jeg en krem fra ole henriksen i usa, ettersom jeg hadde hørt mye godt om merket. Jeg kjøpte en krem som heter vitamin plus eller noe, og jeg var stortsett fornøyd. Men etter kort tid hvor jeg hadde smurt meg med kremen morgen og kveld fikk jeg kviseutbrudd i ansiktet. Jeg sluttet umiddelbart å bruke kremen, men det bare fortsetter å dukke opp nye kviser. Jeg HATER det, ettersom jeg aldri har hatt noe problemer med det tidligere, og nå vet jeg ikke hva jeg kan gjøre for å få det til å stoppe... Er det noen som her noen gode forslag? Enten gode rensemiddler (ikke bare noe som "alle" sier er bra, men noe som faktisk har fungert på deg) eller bare gode kjærringråd osv. Håper dere har noen tips til meg fordi jeg begynner å bli temmelig desperat nå..
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Jeg har fått samme reaksjon på en krem, husker ikke lenger hva den heter, men det som hjalp meg var å ikke røre huden i ansiktet i det hele tatt. Vasket bare med vann morgen og kveld, etter et par måneder var det i balanse igjen. Anonym poster: c631e54fd9236f8acfda4b42c72e395b
rotekopp1989 Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 I juli kjøpte jeg en krem fra ole henriksen i usa, ettersom jeg hadde hørt mye godt om merket. Jeg kjøpte en krem som heter vitamin plus eller noe, og jeg var stortsett fornøyd. Men etter kort tid hvor jeg hadde smurt meg med kremen morgen og kveld fikk jeg kviseutbrudd i ansiktet. Jeg sluttet umiddelbart å bruke kremen, men det bare fortsetter å dukke opp nye kviser. Jeg HATER det, ettersom jeg aldri har hatt noe problemer med det tidligere, og nå vet jeg ikke hva jeg kan gjøre for å få det til å stoppe... Er det noen som her noen gode forslag? Enten gode rensemiddler (ikke bare noe som "alle" sier er bra, men noe som faktisk har fungert på deg) eller bare gode kjærringråd osv. Håper dere har noen tips til meg fordi jeg begynner å bli temmelig desperat nå.. For min del har MD Formulations renseprodukter hjulpet min hud veldig, fra å konstant ha kviser til å bare ha en en sjelden gang.. Og så byttet jeg fuktighetskrem til en billig billig en, fra merket simple. Vet ikke om de har de i Norge, jeg har kjøpt min i england.. Dette har hvertfall funket for meg.
CoffeeCup Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Jeg ville gått til hudpleier og tatt en deep clense og fått anbefalt produkter som er tilpasset din hudtype. Vi andre kan anbefale og anbefale produkter som har funket på oss, men det er kun etter en undersøkelse hos hudpleier el.l. man kan vite hva som fungerer for nettopp din hudtype. Du syns kanskje det kan virke kostbart, men alt i alt så tjener du på det, da du slipper å kjøpe produkter på produkter som ikke fungerer for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå