Gjest Værjente ii Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har to ulike msn-brukernavn. Går det an å være pålogget med begge to samtidig? Jeg finner liksom ikke noe sånt alternativ... Noen som vet?
14062003 Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har aldri fått til å kjøre to msn'er på en gang...
CreatureCanis Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Det går ann og kjøre MSN messenger og Windows messenger(inkl. i WinXP) parallelt.. Da kan man vere på logget med to kontoer samtidig.. Evetuelt bruke ett program a la Trillian feks.. Har ikke proevd dette selv så jeg er ikke helt sikker på hvordan det funker men du kan jo prøve vist du vil.. Trillian is a multinetwork chat client that currently supports mIRC, AIM, ICQ, MSN, and Yahoo Messenger. It supports docking, multiline edit boxes, buddy alerts, multiple connections to the same medium, a powerful skinning language, easy importing of your existing contacts, skinnable emoticons, logging, global away/invisible features, and a unified contact list. It has a direct connection for AIM, support for user profiles, complete type formatting, buddy icons, proxy support, emotisounds, encrypted instant messaging to ICQ and AIM, AIM group chats, and shell extensions for file transfers. Download side her!
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 Messenger-klonen for linux (amsn) kan man kjøre flere brukere på en gang. Har ikke fått det til i windows. Da må man som sagt her bruke et annet program som kan kan kjøre MSN-protokollen.
Grooo Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 Prøvde nå, og det funker fint hvis du bruker Trillian ved siden av MSN.
iingvild Skrevet 19. februar 2004 #6 Skrevet 19. februar 2004 Jeg har også vært inne med både win messenger (er i explorer) og msn messenger 6.0, kan jo også ha trillian så har du tre, finnes sikkert ennå fler også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå