Gå til innhold

Russekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hverken spesielt morsom eller kreativ, og sliter derfor litt med påskriften på russekortet mitt! Jeg vil gjerne ha noe som passer til meg, men det har vist seg å ikke være så enkelt. Så derfor er jeg på utkikk etter inspirasjon - hva hadde du på ditt russekort? :)

Anonym poster: 7d890bb749fdcf8065cdad8ad9a2ea6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hverken spesielt morsom eller kreativ, og sliter derfor litt med påskriften på russekortet mitt! Jeg vil gjerne ha noe som passer til meg, men det har vist seg å ikke være så enkelt. Så derfor er jeg på utkikk etter inspirasjon - hva hadde du på ditt russekort? :)

Hva passer til deg da? hvordan person er du? om vi skal hjelpe deg trenger vi noen tråder...

Skrevet

Tenkte mer på å få inspirasjon fra andre sine, men kan jo gjerne fortelle litt om meg selv hvis det er noen som har lyst å hjelpe :)

Jente, glad i å ta bilder, ganske rolig men også glad i å feste, snill, hyggelig, sier det jeg mener, glad i å lese og se serier, bruke tid med venner og typen... noen som kan få noe artig ut i fra det?

Skrevet

Elske kan være som å kjøre bil, man starter for rått, kjører for fort og stanser for sent

tlf: spør meg. så skal jeg spørre kjæresten min om det er greit om du får det - noe sånt?

Skrevet (endret)

du kan jo ta en morsom quote fra en tv serie eller noe slikt

Endret av 30stm
Gjest finurlig
Skrevet

"min mor har et yndig vesen - og det er meg" :)

Skrevet

På mitt stod det "Little miss fucking sunshine", "Shit happends when you party naked" og "UNTZ UNTZ UNTZ UNTZ"

Anonym poster: 3beaebfbe6bf8616363696882115d352

Skrevet

Hva med å skrive hovedinnlegget i denne tråden på russekortet? Det hadde vært morsomt, personlig, og skilt seg ut fra de halvgode vitsene alle andre har!:)

Skrevet

Jeg hadde;

If you think sex is a pain in the ass, you're doing it wrong

( Internett inspirert ;) )

Og

I barnehagen var det alltid jeg som prøvde alt, smakte på alt og det var også jeg som hadde de skittneste klærne. Nå føler jeg at barnehagen er startet på nytt.

(Hjemmelaga)

Og

Vist jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg!

(Internett )

Hadde tre forskjellige kort da:) den midterste var den jeg brukte mest tid på, og den nederste fikk jeg mange øl på:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...