Gå til innhold

Pegasos Royal, erfaringar ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestilt tur med Nazar til Pegasos Royal. Men no har eg komme over eindel negative tibakemeldingar på dette hotellet, og er begynt å få kalde føtter... Er det nokon som har vore der i det siste som vil dele av sine erfaringar ?

Skrevet

Hotellet har tidligere fått meget gode tilbakemeldinger, men etter skifte av nye eiere våren 2010 ble veldig mye forandret. Vi ble svært skuffte over den dårlige servicen, samt veldig dårlig renhold. Maten var heller ikke noe å skryte av. Uteområdet var flott for barna med mange morsomme sklier og baseng, for alle aldersgrupper. Stranden var fantastisk.Selv med morsomme sklier og basseng, ble uteområdet for tett og underholdningen på kveldene var dårlig.Vi snakket med flere personer som tidligere hadde vært på hotellet, og som ble veldig skuffet over å komme tilbake i 2010. Vi er flere familier som har gitt tilbakemelding til vår reisearrangør, og håper ting vil bedres i 2011, men vi skal ikke tilbake til dette hotellet.

Anonym poster: 75855d1016fad9a52ef04a77b3d0637b

Skrevet

Har vært på pegasos royal 1 gang og pegasos world 1 gang. Begge to er kjempebra men mest for ungene på royal:) Maten er god og masse billig å shoppe:)

Anonym poster: b425664f32576986a8c546407fbd5510

Skrevet

Du AB over her som er positiv, var du på Pegasos Royal etter at dei fekk nye eigarar våren 2010 ? Uffameg, eg pleier jo alltid å vere heilt gira og glede meg masse til ferie. No går eg berre rundt og bekymrar meg for at me kastar vekk masse pengar på dritt...

Skrevet

*Prøver å dytte * Er det verkeleg ingen andre som har vore her ?

Skrevet

Ja, var der ifjor. Kjempefornøyd!!

Tro meg, det blir ikke bortkastet penger. Har også venner som har vært der, og stortrivdes. Ikke kast bort tiden med å lese på nettet evnt. negative kommentarer. Har også vært i pegasos world og pegasos resort, og hadde det supert! Selv om jeg hørte masse negative ting om dem, jeg tok dem med en klype salt. ;) Til syvende og sist, du må nesten oppleve selv. Håper du kommer innom har, og fortell om turen. God Tur og kos deg, ikke bekymre deg på forhånd, tenk positivt :-)

Anonym poster: b425664f32576986a8c546407fbd5510

Skrevet

Å TUSEN TAKK :) Det var godt å høyre så mykje positivt :) No ser eg lysare på tilværelsen :))))Skal komme innom og fortelle når eg kjem heim!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...