playah95 Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 (endret) Hei! Jeg har et lite problem når det gjelder valgfag og håpte dere ville hjelpe meg litt.. går ut ifra at dere som har gått/går på videregående vet hva et blokkskjema er? Uansett..poenget er: Jeg går på samfunnsfaglinja og fagene jeg har nå er sosiologi, markedsføring og filosofi. To av disse fagene MÅ jeg ha til neste år også, altså på vg3. Jeg har kun lyst og ha filosofi ett år fordi jeg syns ikke det er så gøy. Planen var å ta markedsføring og sosiologi som stolpe-fag (altså to år), men jeg har egentlig veldig lyst å ha IT (som er et realfag). Det betyr at jeg MÅ ha filosofi i to år og sosiologi i to år fordi markedsføring er det eneste jeg kan bytte ut... Så spørsmålet mitt til dere er: Hva ville dere gjort; Gått på IT i år (noe jeg tror jeg kommer til å få en god karakter i) og ta filosofi (som jeg egentlig ikke liker) + sosiologi i år og neste år? ELLEEEER Tatt de tre fagene jeg hadde tenkt. Altså filosofi, markedsføring (som jeg er middels interessert i) og sosiologi.. (Da hadde jeg hatt 3 fag med masse munlige prøver) Lurer veeeldig..hjeeeeeeelp Endret 22. august 2012 av playah95
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Hvis du faktisk har veldig lyst til å ta IT tror jeg fint du klarer å holde ut filosofi. Man har alle et par fag man ikke nødvendigvis elsker, spesielt i videregående. Filosofi har aldri vært mitt yndlingsfag, men det er faktisk gøyere når man kommer seg litt inn i det og forstår mer. Man kan leke en del med faget, det er ikke nødvendigvis tørt. Anonym poster: be39483860964833af8c496e77280a50
playah95 Skrevet 23. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2012 Hvis du faktisk har veldig lyst til å ta IT tror jeg fint du klarer å holde ut filosofi. Man har alle et par fag man ikke nødvendigvis elsker, spesielt i videregående. Filosofi har aldri vært mitt yndlingsfag, men det er faktisk gøyere når man kommer seg litt inn i det og forstår mer. Man kan leke en del med faget, det er ikke nødvendigvis tørt. Anonym poster: be39483860964833af8c496e77280a50 Hmm, ja..sant nok ) Takk! Noen andre som har noe de vil si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå