Gå til innhold

Paris, hotelltips og severdigheter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min har lyst til å se Paris, og da tenkte jeg at bursdagen hans var en bra annledning. Jeg så også på London hvor han også kunne tenkt seg og reist, men jeg tenkte Paris ville være romantisk og koselig.

Jeg planlegger å legge turen til midten av oktober, da vi har avstandsforhold og han kommer hjem da. Han vil få gaven når han har bursdag om to uker, derfor må jeg begynne å se på litt nå :)

Jeg trenger hoteltips!

Tenker at jeg prøver å holde det på maks 6000 kr med fly og hotell, til sammen. Har funnet flybiletter til ca 1500 kr.

Vil gjerne ha et romantisk hotell. Jeg har aldri vært i Paris så aner ikke hvor det er bra å bo heller :)

Hvilke severdigheter er det å anbefalle å få med seg ? :) som man også kanskje ikke tenker over om man ikke har vært der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bodde på Villa Royale. Ligger i horestrøket og noen mener det er blodharry innredning, men var kjempestilig!! Aner ikke hva det koster da, men du kan jo sjekke det evt? :)

Severdigheter:

Eiffeltårnet (mye kø, bør gå om morgenen, men veldig romantisk å se i mørket da!)

Katakombene (mye kø, bør gå om morgenen)

Triumfbuen

Champs-Elysees (hovedgaten)

Montmartre (kunstnerstrøket, koselig)

Sacre Cæur (kirke/synagoge eller hva det heter)

var de jeg kom på..

Skrevet

Jeg vil anbefale å leie leilighet av www.leilighetiparis.com :) Jeg har leid ettroms-leiligheten på Rue Jean Pierre Timbaud og var veldig fornøyd. Den ligger i et trivelig område med mange hyggelige restauranter og cafeér. Prisen er også veldig fornuftig. Jeg kommer definitivt til å leie av Helene neste gang jeg skal til Paris :)

Skrevet

Ritz hotell, beste ever i Paris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...